חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין מומלץ לתאונות דרכים

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

אם חיפשתם עורך דין מומלץ לתאונות דרכים הגעתם למקום הנכון. עורך דין יואב רונקין מייצג בהצלחה מזה 20 שנה נפגעי תאונות דרכים. למשרד המלצות רבות הן על-ידי לקוחותיו והן על-ידי עורכי דין אחרים. על כן אם נפגעתם בתאונת דרכים אל תהססו ופנו אלינו בכדי לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר שניתן.

עורך דין מומלץ לייצוג נפגעי תאונות דרכים

לפני שאתם בוחרים עורך דין שייצג אתכם בתביעה מול חברת הביטוח חשוב לבחור עורך דין מומלץ. אך אין זה מספיק. חשוב שתבחרו עורך דין שיש לו ניסיון רב בייצוג נפגעי תאונות דרכים והצלחות מוכחות. אתם רוצים לבחור עורך דין שהופיע בתיקים רבים בבית משפט ושנתקל במקרים שונים. כמובן שלא תרצו לבחור עורך דין שזו הפעם הראשונה או השנייה שהוא טיפל בתיק דומה לתיק שלכם.

למשרד עורכי דין יואב רונקין עשרות הצלחות מוכחות בייצוג בתחום תאונות הדרכים כולל:

– פסק דין תאונת דרכים פיצוי ללקוח מעל 1,400,000 ש"ח! ראו: פסק הדין.

בית משפט פסק ללקוח שלנו שנפגע בתאונת דרכים פיצוי בסכום העולה על מיליון וארבע מאות אלף ש"ח. ללקוח נקבעה נכות של 35%.

– רוכב טרקטורון שנפגע ע"י ניידת משטרה זכה לאחר טיפולנו בפיצוי של 695,000 ש"ח.

אז איך לבחור עורך דין מומלץ לייצוג בתאונת דרכים?

ראשית כנסו לאתר של עורך הדין ובדקו האם לקוחותיו ממליצים עליו. בדקו ברשת האינטרנט האם ישנה ביקורת שלילית כלפיו. נמליץ אפילו להיכנס למאגרים משפטיים חינמיים ולבדוק האם הוגשו נגד עורך הדין תביעות משפטיות ומה היה תוצאותיהן.

היפגשו עם עורך הדין במשרדו ונסו להתרשם ממידת הידע שהוא מפגין, האם הוא סבלני. האם נראה שהמשרד שקט ויעיל. שאלו את עורך הדין האם הוא יטפל באופן אישי בתיק. אם עורך דין אחר במשרד יטפל בתיק בקשו להיפגש גם עמו.

אם עורך הדין מבטיח הרים וגבעות או "פיצויים במיליונים" היזהרו. במרבית המקרים לא ניתן להתחייב לתוצאה וודאית ולסכום פיצוי מסוים שכן הפיצוי תלוי בנכות הרפואית שתיקבע לכם ובמשתנים רבים נוספים.   

בדקו האם עורך הדין זכה בתיקים גדולים של ייצוג נפגעי תאונות דרכים.

וודאו שעורך הדין המומלץ אינו מייצג חברות ביטוח

בין עורכי הדין קיימת חלוקה בין עורכי דין שמייצגים תובעים (נפגעים) לבין עורכי דין שמצייגים נתבעים, כלומר את חברות ביטוח. המטרה של עורך דין שמייצג חברות ביטוח הינה לגרום לחברת הביטוח לשלם את הפיצוי המינימאלי. לכן גישת העבודה שלו מוכוונת להשיג פיצוי נמוך לנפגע. עורך הדין שמייצג חברות ביטוח רגיל להתגונן מפני התביעה ולא "לתקוף". לכן אתם תרצו לבחור בעורך דין שמייצג אך ורק תובעים ולא את חברות הביטוח.

מהירות הטיפול המשפטי

לקוחות ממליצים רבים פנו אלינו שנסייע להם לאחר שהם נפגעו מטיפול משפטי לקוי ע"י עורך דין אחר. נתקלנו לא פעם בתיקים "ששכבו" במשרדו של עורך הדין במשך שנים ללא טיפול. כאשר הלקוחות פנו לעורך הדין להתעניין מה קורה עם התיק שלהם הוא היה ממציא תירוצים כאלו ואחרים.

נדגיש, טיפול משפטי מהיר הוא קריטי להצלחת התביעה.

בתיקי נפגעי תאונות דרכים הנכות הרפואית נקבעת לרוב ע"י מומחה רפואי שבית משפט ממנה. חשוב שתגיעו לבדיקה אצל מומחה בית המשפט כאשר נזקי הגוף שנגרמו בתאונה עדיין ניכרים לעין. הזמן האופטימלי לבדיקה ע"י המומחה הינה שנה לאחר התאונה. אם תגיעו לבדיקה אצל המומחה מספר שנים לאחר התאונה, ללא תיעוד רפואי המצביע על רצף טיפולי, מומחה בית המשפט עלול להסיק שהחלמתם לחלוטין מהפגיעה. כתוצאה מכך יפחת הפיצוי שבית משפט יפסוק לכם. לכן, חשוב שעורך דין יפעל ביעילות ובמהירות.

איך עורך דין מומלץ לתאונות דרכים יכול לעזור לכם ?

חובתו של עורך הדין הינה לעשות כל שביכולתו על מנת לייצג אתכם בתביעה בצורה המיטבית. לעורך הדין וללקוח אינטרס משותף – לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר. על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר חשוב שיהיה שיתוף פעולה בין עורך הדין לבין הלקוח. במסגרת חובותיו על עורך הדין לבצע את הפעולות הבאות:

  1. להדריך את הלקוח מה לעשות בתחילת הטיפול המשפטי. כך בחלק מהמקרים על עורך הדין להפנות אתכם לבצע בדיקות, טיפולים ולהיבדק ע"י רופאים בתחומים שונים.
  2. על עורך הדין להסביר ללקוח באופן כללי כיצד מתנהלת התביעה.
  3. יש לעדכן את הלקוח בדבר התפתחויות משמעותיות בתיק.
  4. חשוב מאוד שעורך הדין יציג ללקוח מסמכים חשובים כגון טיוטת כתב תביעה, חוות דעת רפואית ועוד. הערות הלקוח למסמכים עשויות לסייע לעורך הדין להצליח בתביעה.
  5. על עורך הדין ליידע את הלקוח בדבר האפשרויות הקיימות בפניו למיצוי זכויותיו במוסדות שונים כגון ביטוח לאומי.
  6. עורך הדין צריך להציג את המקרה שלכם בפני השופט בצורה מלאה, אמינה ומדויקת.

מעבר לאמור עורך הדין חייב כמובן להכיר את החוק והפסיקה הרלוונטית לתביעות תאונות דרכים. אומנם לא הכל תלוי בעורך הדין, אך מניסיוננו, מתן שירות משפטי מיטבי יגדיל את הסיכוי שתקבלו את הפיצוי הגבוה ביותר שניתן.

עורך דין יואב רונקין מומלץ לטיפול בתאונות דרכים

לא בכדי אני מייצג לקוחות שנפגעו בתאונת דרכים במשך 20 שנה. אין דבר מספק יותר מאשר להעניק ללקוח בתום הטיפול את הפיצוי המגיע לו. אם גם אתם רוצים להצטרף ללקוחות הממליצים עלינו, ולקבל את הטיפול הטוב ביותר צרו עמנו קשר.

להתייעצות צרו עמנו קשר בטלפון 03-6952017 או מלאו טופס צור קשר:

מאמרים נוספים הקשורים לנושא
דילוג לתוכן