חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין ביטוח תלמידים

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עורך דין ביטוח תלמידים מייצג בתביעות ביטוח של תלמידים או ילדים אשר נפגעו בתאונה. הייצוג דורש מידע מעמיק בעולם הביטוח והנזיקין. אם חס וחלילה ילדכם נפגע בתאונה הוא זכאי לפיצוי מחברת הביטוח. שימו לב, הורים רבים טועים לחשוב שניתן לקבל פיצוי רק אם התאונה התרחשה בין כתלי בית הספר – אך זה לא נכון. ניתן לקבל פיצוי גם אם התאונה ארעה מחוץ לשעות הלימודים וגם בבית. למשרדנו ניסיון של 20 שנה בתביעות ביטוח. צרו עמנו קשר להתייעצות ראשונית 03-6952017.

כיצד עורך דין ביטוח תלמידים יכול לסייע לכם ?

עורך דין ביטוח תלמידים מתמחה במימוש זכויות של תלמידים אשר נפצעו בתאונה. עורך הדין יכול לסייע לכם לקבל את הפיצוי המירבי מחברת הביטוח. אנו נגיש עבורכם את המסמכים הנדרשים ע"י חברת הביטוח, חוות דעת מומחים וכל מסמך הנחוץ לקבלת הפיצוי.

במקרה הצורך נגיש תביעה משפטית לבית המשפט.

תביעות ביטוח תלמידים

ביטוח תלמידים הוא למעשה ביטוח המקנה פיצוי עקב תאונה שארעה לילד בכל שעות היממה, הן בין כתלי בית הספר או מחוץ לבית הספר וללא קשר לפעילות בית הספר. על-פי החוק כל הילדים בארץ חייבים להיות מבוטחים בביטוח זה. הביטוח חל על כל מי שחייב בחוק חינוך חובה (ילד מגיל 3 ועד גיל 18).

איזה פיצוי ניתן לקבל

הביטוח מעניק פיצוי במקרה של מוות עקב תאונה, נכות מלאה לאחר תאונה (פיצוי של כ- 400,000 ₪), נכות חלקית קבועה (אחוז הנכות שנותרה כפול סכום הפיצוי המירבי של נכות מלאה). כמו כן, ניתן לקבל נכות זמנית (כ- 210 ₪ ליום) וקיימים פיצויים נוספים. עורך דין ביטוח תלמידים מכיר היטב את הפוליסה והכיסויים ויוכל לייעץ לכם מה תוכלו לקבל.

עורך ביטוח תלמידים

כיצד עורך דין ביטוח תלמידים פועל במקרה של תביעה?

ראשית יש לברר ולאסוף ראיות שאירעה תאונה. על-פי רוב תאונה מוגדרת בפוליסה: "אירוע פיזי, חיצוני, גלוי לעין, בלתי צפוי, הגורם להיזק גופני". כלומר יש צורך שהתאונה תיגרם בין היתר ע"י אירוע חיצוני ופיזי. למשל נפילה במדרגה, החלקה, פגיעה מחפץ ועוד.
בשלב הבא עו"ד ביטוח תלמידים יבקש להעריך את הנכות שנגרמה לילד או לתלמיד. לצורך כך הוא יפנה אתכם למומחה רפואי על מנת לקבל הערכת נכות. עם הערכה זו ניתן לפנות לחברת ביטוח ולבקש את הפיצוי. לצורך הדוגמא, אם לתלמיד נותרה נכות של 20%, והפיצוי בפוליסה לנכות מלאה הוא 500,000 ₪, התלמיד זכאי לפיצוי של 100,000 ₪.
בנוסף התלמיד יהיה זכאי לפיצוי עבור כל יום שבו היה מרותק לבית או למוסד רפואי ונעדר מהלימודים בהתאם לתנאים בפוליסה.
שימו לב שנכות עד לגובה 5% ונכות פלסטית כלומר צלקת שלא כואבת או מגרדת אינן מעניקות פיצוי אלא אם כן זה אושר בוועדת חריגים.

הגשת תביעות נוספות ע"י עורך דין ביטוח תלמידים

ההתמחות של עורך דין ביטוח תלמידים כוללת בדיקה האם קיימים גורמים נוספים שאותם ניתן לתבוע עקב התאונה. ניתן לקבל "פיצוי כפול" הן חברת הביטוח שביטחה ביטוח תלמידים והן מהגורם שאחראי לתאונה. כך, אם התאונה ארעה עקב רשלנות בית הספר או גורם אחר שגרם לתאונה ניתן להגיש את התביעה גם נגדם. במקרה זה אין הגבלה לסכום המבוטח וניתן לקבל פיצוי על-פי דיני הנזיקין.

אלו מסמכים להביא לפגישה

כשתגיעו לפגישה עם עורך דין ביטוח תלמידים מומלץ להגיע עם המסמכים הבאים:
– אישור המוסד החינוכי שבתאריך התאונה היה הנפגע תלמיד במוסד.
– אישור על תקופת היעדרות של התלמיד מבית הספר עקב התאונה.
– תעודת זהות של התלמיד ואם הוא קטין צילום תעודת זהות של הוריו.
– מסמכים רפואיים הקשורים בתאונה.
לבירור היכן בית הספר מבוטח ניתן לבדוק בסוכנות הביטוח של החברה למשק וכלכלה.

עד מתי ניתן להגיש את התביעה ?

חשוב מאוד, שימו לב, את התביעה לביטוח תלמידים יש להגיש לבית המשפט עד ליום שבו הילד מגיע לגיל 21. זאת מאחר ותקופת ההתיישנות של תביעת ביטוח תלמידים מתיישנת תוך 3 שנים מהיום שהילד מגיע לגיל 18. לעומת זאת את התביעה הנזיקית נגד הגורם שגרם לתאונה ניתן להגיש עד גיל 25 שכן ההתיישנות הנה 7 שנים. רק תביעה לבית משפט עוצרת את תקופת ההתיישנות.

סיכום עורך דין ביטוח תלמידים

אם ילדכם נפגע בתאונה ונותרה לו נכות יתכן שהוא יהיה זכאי לקבל פיצוי. בדרך כלל הזמן האופטימלי להגיש את התביעה הוא שנה לאחר התאונה. מומלץ שלא להמתין יותר מכך. מומלץ לפנות להתייעצות כמה שיותר מהר שכן לעיתים יש צורך להשיג ראיות לתאונה וראיות לאחריות של הגורמים לתאונה. בנוסף עורך הדין יכוון אתכם עם אלו רופאים כדאי להתייעץ בכדי לקבל את הנכות הגבוהה ביותר.
לעורך דין יואב רונקין ניסיון עשיר בתביעות ביטוח תלמידים.

להתייעצות צרו עמנו קשר בטלפון 03-6952017 או השאירו פרטים בטופס צור קשר.

דילוג לתוכן