חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין ביטוח רכב

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עורך דין ביטוח רכב עוסק בתביעות ביטוח רכב, כלומר, תביעות המוגשות בגין נזקי רכוש אשר נגרמו לרכב של המבוטח (ביטוח מקיף) להבדיל מנזקי גוף. את נזקי הרכוש ניתן לחלק לשתי סוגיות עיקריות: (1) תביעה עקב גניבת הרכב (2) תביעה עקב נזק שנגרם לרכב בתאונה או לרכב צד ג'. 

אם אתם זקוקים לסיוע מול חברת הביטוח צרו עמנו קשר. לעו"ד דין יואב רונקין ניסיון של 20 שנה בתביעות ביטוח רכב  – 03-6952017. 

עורך דין לביטוח רכב

מדינת ישראל מרובה בתאונות דרכים וגניבות רכב. היקף התביעות המגיעות לפתחו של בית המשפט הינו גדול. על תחום תביעות ביטוח הרכב חלות הוראות של  חוק חוזה הביטוח, הוראות ספציפיות של המפקח על הביטוח והחוקים הכלליים. הפוליסות אשר משווקות חברות הביטוח צריכות לעמוד בתנאים שקבע המפקח על הביטוח. עורך דין ביטוח רכב יסייע לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם.

עורך דין ביטוח רכב

עורך דין ביטוח רכב – התפתחות הפוליסות

הפיתוחים הטכנולוגים גורמים גם להתפתחות של ביטוחי הרכב. כך למשל חברות הביטוח משווקות פוליסות לנהגים צעירים אשר נכנסות לתוקף ע"י אפליקציה. פיתוחים אלו עשויים לעיתים להועיל עם המבוטח ולהפחית את הפרמיה אך הן לא חפות מתקלות. בחלק מהמקרים חברות הביטוח אינן לוקחות אחריות על התקלות ודוחות תביעות ביטוח רכב. עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח רכב יידע להתמודד עם הסוגיות הביטוחיות החדשות המתעוררות.

עורך דין נזקי רכב

עורך דין ביטוח רכב יכול לסייע לאדם שרכבו נפגע לקבל פיצוי גם כאשר אין לו ביטוח רכב. ברוב תאונות הדרכים התאונה מערבת יותר מרכב אחד. אם לאדם שרכבו נפגע יש ביטוח מקיף אז הוא יכול לתבוע את חברת הביטוח שביטחה את רכבו. הוא יכול גם לתבוע את נהג הרכב שפגע בו ואת חברת הביטוח של הרכב הפוגע. אדם שאין לו ביטוח רכב יכול לתבוע רק את נהג הרכב שפגע בו והמבטחת שלו. במקרה זה על התובע להוכיח שהנהג השני הוא אשם בתאונה. כמו כן, עליו להוכיח את גובה הנזק באמצעות חוות דעת שמאית. לכן, במקרים אלו שעלולים להיות מורכבים יותר יש לפנות לעורך דין נזקי רכב.

חוסר תום הלב של חברות הביטוח

במקרים רבים חברת הביטוח תנסה לדחות את דרישתו הלגיטימית של המבוטח לקבל את תגמולי הביטוח בטענות שווא. כאשר מדובר בתביעה עקב גניבת רכב מנסה חברת הביטוח, לא אחת, להאשים את המבוטח כי הוא מעורב בגניבת רכבו וזאת ללא כל ראיה אמיתית. יש לדעת שעל המבוטח הנטל להוכיח שארע מקרה הביטוח אך הנטל להוכיח שהמבוטח מעורב בגניבה מוטל על חברת הביטוח.

חברת הביטוח רשאית לדרוש ממכם לפגוש חוקר מטעמה אך אתם רשאים שעורך דין מטעמכם יהיה נוכח בפגישה. אנו ממליצים לא להיפגש עם חוקר ללא נוכחות עורך דין.

התמחות בתביעות ביטוח רכב

משרדנו טיפל במאות תביעות ביטוח רכב בהצלחה רבה כולל:

  • תביעת ביטוח לאחר גניבת רכב.
  • ניהול תביעה לאחר דחייה בטענה של נהג עיקרי.
  • אי הפעלת אמצעי מיגון.
  • התליית רישיון נהיגה.
  • תאונה לאחר שתיית אלכוהול.
  • עורך דין נזקי רכב – תביעות נגד צדדים שלישיים.

מאחר ומדובר בתחום ספציפי מומלץ להתייעץ עם עורך דין ביטוח רכב מקיף המתמחה בניהול תביעות ביטוח  בטרם הגשת תביעת ביטוח.

מניסיוננו הגשת תלונה נגד חברת ביטוח למפקח על הביטוח אינה מסייעת. הדרך הטובה ביותר הנה להגיש תביעה.

לצורך התייעצות ראשונית הנכם מוזמנים להתקשר לטלפון 03-6952017 או ליצור עמנו קשר.

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם

מאמרים בנושא תביעות ביטוח רכב

הגבלת גיל – נהג צעיר

בדיון נוסף בית משפט העליון פסק בחודש 07/2021 שאם נהג ברכב בעת התאונה אדם שגילו צעיר מההגבלה הנקובה בפוליסה לא יהיה כיסוי ביטוחי. פסק דין זה הפך את פסק הדין הקודם של בית משפט העליון ומרע את מצבם של המבוטחים.

תביעות ביטוח רכב: טענה כי המבוטח מעורב בגניבה

לא פעם חברת הביטוח טוענת כי המבוטח מעורב בגניבת הרכב. חברת הביטוח מציעה לעבור בדיקת פוליגרף. במאמר זה מידע כיצד לנהוג טרם הגשת תביעת ביטוח רכב.

גניבת רכב בלתי מאוייש פנו לעורך דין ביטוח רכב

האם פוליסת הביטוח מכסה מקרה של גניבת רכב בעת שנהג הרכב יצא מהרכב והשאיר את הרכב מונע ? עורך-דין יואב רונקין, עורך דין ביטוח רכב, מתמחה בתביעות ובדיני ביטוח. נסביר מתי יחייב בית המשפט את חברת הביטוח לשלם את תגמולי הביטוח.

חריגים וסייגים בפוליסה

בפוליסות ביטוח ישנם חריגים וסייגים אשר אם הם אינם מתקיימים חברות הביטוח ימהרו לדחות את תביעת המבוטח. מאמר זה מסביר כיצד להתמודד עם טענות אלו.

תביעה ביטוח נהג צעיר ע"י עורך דין ביטוח רכב

ביטוח נהג צעיר לרכב נועד לבטח את הרכב בביטוח לנהגים חסרי וותק ברישיון הנהיגה. הפוליסות הוצאו באופן שונה. בעל הפוליסה רוכש מראש את מס' הקילומטרים שהנהג הצעיר יוכל לנסוע. ניתן לרכוש קילומטרים נוספים ברגע שהם ממוצים. ברכב מותקן מכשיר שמודד את נסיעות הרכב. יש להפעיל בתחילת הנהיגה את האפליקציה אך נתקלנו במקרים של תקלות באפליקציה שגרמו למבטחת לדחות את התביעה במקרה של תאונה. נהג צעיר אשר חברת הביטוח דחתה את תביעתו צריך להתייעץ עם עורך דין ביטוח רכב.

עורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח רכב יבדוק את נסיבות המקרה ואת סיכויי התביעה. ישנן דרכים רבות לחייב את חברת הביטוח לשלם לכם את הפיצוי במקרה של תביעת ביטוח רכב. משרדנו מתמחה בתביעות ביטוח רכב ונשמח לסייע לכם.

לקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין ביטוח הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6952017 או למלא טופס צור קשר

למאמרים נוספים בנושא:
דילוג לתוכן