חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין נזקי גוף

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עו"ד יואב רונקין, עורך דין נזקי גוף, מייצג נפגעים בתביעת נזקי גוף. אם נגרמו לכם נזקי גוף ואתם שוקלים להגיש תביעה צרו עמנו קשר ונשיג לכם פיצוי גבוה 03-6952017.

מתי נפנה לעורך דין לנזקי גוף ?

תביעת נזקי גוף תוגש אם נגרמה לכם פגיעה גופנית. מדובר בסוג מיוחד של תביעות השונה למשל מתביעות רכוש. קיימים שלל מקרים בהם ניתן להגיש תביעת נזקי גוף. למשל במקרה של נזקי גוף עקב תאונת דרכים, תאונת עבודה, נפילה במדרכה, טביעה בים או בבריכה, תאונה בבריכה, נפילה במקום ציבורי. אם נגרמה לכם פגיעה גופנית פנו לעורך דין לנזקי גוף כגון עורך דין יואב רונקין על מנת לקבל את הפיצוי המירבי.

איך לבחור עורך דין המתמחה בנזקי גוף ?

ההצלחה בתביעה תלויה במידה רבה בעורך הדין אשר ייצג אתכם בתביעה. לכן חשוב שתבחרו עורך דין שמתמחה בתביעות נזקי גוף ויש לו הצלחות מוכחות בתחום. לכן לפני שתבחרו עורך דין כדאי לבדוק את הפרטים הבאים:

מה הניסיון של עורך הדין באופן כללי ומה ניסיונו בתביעות נזקי גוף ?

האם הוא זכה בפסקי דין בתביעות נזקי גוף ?

בדקו האם יש עליו המלצות או ביקורת.

היפגשו עם עורך הדין במשרדו. התרשמו ממנו. 

שאלו את עורך הדין מה הוא חושב על המקרה שלכם.

היזהרו מעורכי דין המבטיחים פיצויים של מיליונים. במקרים רבים הפיצוי שתקבלו תלוי בנכות שתיקבע לכם. לעורך הדין אין שליטה מלאה על-כך. פסקי דין בסכומים של מיליונים ניתנים כאשר לנפגע נכות גבוהה מאוד.

עורך דין יואב רונקין ייצג בהצלחה נפגעים רבים בתביעות נזקי גוף. אנו משקיעים בכל תיק 100% על מנת שהלקוחות שלנו יזכו בפיצוי הגבוה ביותר. 

עורך דין נזקי גוף

תביעת נזקי גוף 

תביעה נזקי גוף יש להגיש ע"י עורך דין המתמחה בנזקי גוף שכן מדובר בהתמחות מיוחדת. בטבלה להלן נתאר את ההבדלים בין תביעת נזקי גוף לתביעה אזרחית רגילה (למשל תביעה כספית):

המאפייןתביעה נזקי גוףתביעה אזרחית רגילה
לאיזה בית משפט יש להגישבית משפט שלום או מחוזיבית משפט שלום או מחוזי
אגרהאגרה נמוכה – מאות שקלים בודדים2.5% מסכום התביעה
חוות דעת מומחיםיש להגיש יחד עם כתב התביעהבשלב הגשת התצהירים
סכום התביעהאין לציין בכתב התביעה נקבע בהתאם לנכותיש לציין בכתב התביעה

ייצוג על-ידי עורך דין נזקי גוף

מדוע חשוב לפנות דווקא לעו"ד נזקי גוף? כפי שכתבנו מדובר בתביעות ייחודיות. עורך דין שאינו עוסק בתחום יתכן ולא יכיר את התקנות המיוחדות אשר מסדירות את אופן ההגשה וניהול התביעה. אך מעבר לכך חשוב מאוד שעורך הדין יכיר את הפרקטיקה הנהוגה בתחום זה.

חשוב לדעת למשל לאיזה מומחה רפואי כדאי לפנות על מנת שייתן חוות דעת מומחה שתצורף לתביעה. חשוב להכיר את המומחים והאם הם אמינים בעיני השופטים. לעיתים בית משפט ימנה מומחה רפואי מטעמו. עורך דין נזקי גוף יידע מתי להתנגד למינוי מומחה אשר ידוע שהוא מוטה לטובת חברת הביטוח.

התייעצות לפני פשרה

למשרדנו פונים לקוחות רבים שמיוצגים על-ידי עורכי דין אחרים על מנת להתייעץ האם פשרה שהוצעה להם הנה סבירה. עורך דין לתביעות נזקי גוף מנוסה יכול להעריך באיזה פיצוי כדאי לסגור את התיק בהתאם לנתונים האישיים של הלקוח וחומרת פגיעתו. עורך דין שאינו מנוסה יכול לגרום ללקוח נזק אם ימליץ לסיים את התיק בסכום נמוך מידי. יתכן גם מצב הפוך שבו עורך הדין ימליץ לא לקבל הצעת פשרה ולבסוף בית משפט יפסוק פיצוי נמוך מידי או ידחה את התביעה.

כיצד תדעו האם לקבל את הפשרה ?

כמובן שיש לבדוק כל מקרה לגופו ואין באמור משום המלצה אך יש מס' עקרונות שעשויים לסייע לכם להעריך האם כדאי לקחת את הפשרה. שוב, אם עורך הדין שלכם מתמחה בנזקי גוף נמליץ שתיפגשו עמו על מנת שיסביר לכם. הערכת גובה הפשרה תלויה בנסיבות הבאות:

האחריות

קיימים תיקים שבהם בית משפט יבדוק את מידת אחריותו של הפוגע וקיימים תיקים שלא. למשל בתביעת ביטוח חובה (תאונת דרכים) אין חשיבות לרשלנות הצדדים או הנפגע. ברגע שארעה תאונה וקיים ביטוח חובה הנפגע יקבל פיצוי גם אם הוא אשם בתאונה. בתאונות אחרות בית משפט יבדוק האם התאונה נגרמה עקב רשלנות כלשהי. קורה לא אחת שאדם נופל ונפגע אך בית משפט קובע שאין אחראי לנזק. למשל אדם עובר תאונה במדרכה אך המפגע לא מספיק משמעותי בכדי לייחס אחריות לעירייה. לעיתים בית משפט יכול לקבוע שקיימת אחריות אך גם הנפגע אשם בתאונה. במקרה כזה הוא יפחית מסכום הפיצוי.

אחוזי הנכות שנקבעו

קורה לא אחת שאנשים נפגעים קשה בתאונה. המרכיב המרכזי בגובה הפיצוי הוא אחוזי הנכות שבית משפט יקבע לכם. פנו אלינו לקוחות רבים שיוצגו קודם על-ידי עורך דין אחר ומומחה בית משפט קבע להם נכות נמוכה יחסית כגון של 5%. במקרה זה צריך לדעת שגם אם אתם חשים שהפגיעה קשה יהיה קשה לקבל פיצוי גבוה במיוחד. לכן אחוזי הנכות משפיעים מאוד על גובה הפיצוי.

שכר לפני התאונה וגיל הנפגע

פרמטר חשוב נוסף שמשפיע על גובה הפיצוי הוא הסכום שהרווחתם לפני התאונה. לרוב לצורך חישוב אובדן יכולת ההשתכרות בית משפט יכפיל את אחוזי הנכות שנקבעו לכם בשכר שהרווחתם לפני התאונה. את התוצאה הוא יכפיל במספר החודשים שנשאר לכם לעבוד עד גיל פנסיה (תוך היוון הסכום). לכן ככל שהשכר שלכם גבוה יותר ונותר לכם שנים רבות לעבוד כף הפיצוי יהיה גבוה יותר. לגבי קטינים החישוב יבוצע לרוב על פי השכר הממוצע במשק.

מצבכם הרפואי לפני התאונה

פרמטר זה משפיע גם על גובה הפיצוי. לאחר הגשת תביעת נזקי גוף חברת הביטוח תבדוק את התיק הרפואי שלכם. אם היא תמצא שאתם סובלים מבעיות רפואיות שלא קשורות לתאונה היא תטען שיש להקטין את הפיצוי. הטענה היא שגם כך בגלל המצב הרפואי יכולת ההשתכרות מוגבלת.

סיכום: ייצוג ע"י עורך דין לתביעות נזקי גוף

כמובן שהערכת הפיצוי היא מורכבת יותר. עורך דין נזיקין המתמחה בתחום יידע להשיג עבורכם את הפיצוי הגובה ביותר. אם נפגעתם בתאונה וברצונכם להגיש תביעה נזקי גוף  צרו עמנו קשר ונסייע לכם לקבל את הפיצוי המקסימאלי.

למידע נוסף צרו איתי קשר בטלפון 03-6952017 או השאירו פרטים בטופס צור קשר.

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן