חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין ביטוח חיים

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

זקוקים לסיוע של עורך דין ביטוח חיים ? למשרד עו"ד יואב רונקין ניסיון של 20 שנה בהגשת תביעות ביטוח חיים. צרו עמי קשר בשיחה אישית ואעזור לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם 03-6952017.

עורך דין לביטוח חיים

מתי מוגשת תביעה ביטוח חיים על-ידי עורך דין ביטוח חיים? פוליסת ביטוח חיים נועדה להבטיח את עתידם הכלכלי של בני משפחתו של המבוטח. במקרים רבים סכומי הביטוח הינם גבוהים ביותר. על-כן יש לשים לב הן לתנאי הפוליסה ולהוראות החוק בעת מילוי טפסי הביטוח (כגון הצהרת הבריאות) והן בעת הטיפול בתביעה לאחר שאירע מקרה הביטוח. כך למשל, תביעת ביטוח חיים עלולה להתיישן לאחר 3 שנים מיום פטירת המבוטח.

בכל הקשור לתביעות ביטוח חיים ישנן סוגיות הרלוונטיות באופן מיוחד לפוליסות ביטוח החיים. כמו כן, ישנן סוגיות המתחדדות ומקבלות משנה תוקף בפוליסות אלו בשל כאמור סכומי התביעה הגבוהים והנסיבות המיוחדות של ביטוחי החיים (כגון חובת הגילוי של המבוטח בהצעת הביטוח). לאור זאת, בכל שאלה מומלץ לפנות לעורך דין ביטוח חיים ולא להסתפק בעורך דין שאינו מתמחה בתחום.

במקרים רבים חברת הביטוח תמהר להתנער מתשלום תגמולי הביטוח בתירוצים כאלו ואחרים.

מהי פוליסת ביטוח חיים

פוליסת ביטוח חיים מבטחת את המבוטח במקרה של מוות. כך שאם המבוטח הולך לעולמו במהלך תקופת הביטוח המוטבים בפוליסה או יורשיו החוקיים מקבלים את הפיצוי הכספי שנקבע בפוליסה. ניתן לקבוע בפוליסה שהפיצוי ישולם כסכום חד פעמי או כקצבה חודשית.

בן משפחה שלי נפטר מה לעשות ?

אם חס וחלילה בן משפחתכם נפטר ראשית נסו לאתר את כל ביטוחי החיים שהיו לו. אם לנפטר הייתה משכנתא סביר להניח שהיה לו ביטוח חיים לטובת הבנק. פנו לבנק ושאלו היכן היה הביטוח. 

לצורך איתור הפוליסות ניתן לבדוק באתר הר הביטוח אך נמליץ שלא להסתפק בכך. נסו לאתר הפרשות כספיות בתלושי השכר, בדפי החשבון של הבנק ומכרטיסי האשראי. אם מצאתם הפרשות פנו לחברות הביטוח ובררו האם קיים ביטוח חיים. בקשו את הפוליסה. 

בשלב הבא הגישו לחברת הביטוח דרישה לקבלת סכומי הביטוח. הכנסו לאתר מלאו טופס תביעה וצרפו את המסמכים שהתבקשו באתר.

עורך דין ביטוח חיים

איך לבחור עורך דין ביטוח חיים ?

במקרים רבים תביעות ביטוח חיים עשויות להיות מוגשות בסכומים גבוהים. בשל מורכבות הנושא עליכם לבחור בעורך דין המתמחה בתביעות ביטוח כולל בביטוח חיים. בטרם תקבלו החלטה מי ייצג אתכם נמליץ לבדוק את הדברים הבאים:

  1. מה הניסיון של עורך הדין.
  2. האם יש לו המלצות מלקוחות.
  3. האם עורך הדין זכה בפסקי דין בתחום.
  4. בחנו את המאמרים שעורך הדין כתב.
  5. היפגשו עם עורך הדין והתרשמו ממנו.

אלו מסמכים צריך עבור התביעה ?

על מנת לבחון את סיכויי התביעה יתכן שנצטרך לעיין במסמכים הבאים:

  1. פוליסת הביטוח הרלוונטית.
  2. מסמכים רפואיים.
  3. הצהרת הבריאות (אם יש טענה להפרת חובת הגילוי).
  4. צו ירושה או קיום צוואה.

כמובן שהמסמכים הנדרשים תלוים בפרטי המקרה. בנוסף אנו עורכים את התביעה בהתאם לסיבת הדחייה ע"י חברת הביטוח. לכן יתכן שבמקרים מסויימים נידרש למסמכים נוספים. 

התנערות חברת הביטוח בתביעת ביטוח חיים

 לעיתים עולה הטענה שהמבוטח לא גילה כי סבל מבעיה רפואית בעת עשיית הביטוח. כיום, בהתאם לחוק חוזה הביטוח ולפסיקת בתי המשפט עומדים למבוטח כלים רבים להתמודד מול חברת הביטוח. לא אחת עלה בידנו להשיג ללקוחותנו פיצויים ניכרים לאחר שחברת הביטוח דחתה את תביעתם. כך לאחרונה הגענו להסכם פשרה בתיק של תביעת ביטוח חיים שמנוהל על-ידנו באופן שסכום המשכנתא פחת ב- 500,000 ש"ח.

לאור זאת, באם חברת הביטוח דחתה את תביעתכם אין להרים ידיים והנכם מוזמנים להתייעץ עמנו ולקבל את המידע הדרוש על-מנת להחליט האם יש מקום להגיש תביעה ביטוח חיים נגד חברת הביטוח.

באם ברצונכם להתייעץ טרם תביעה משפטית הנכם מוזמנים להתקשר אלינו למס' 03-6952017, או  להשאיר פרטים בצור קשר.

תלונות נגד חברות הביטוח מוגשות לממונה על הביטוח במשרד האוצר.

מאמרים בנושא תביעות ביטוח חיים:

מצב רפואי קודם

בתביעות ביטוח חיים טוענות חברות הביטוח, לא פעם, כי המבוטח הפר את חובת הגילוי בעת כריתת חוזה הביטוח והסתיר מחלות מהם סבל.  נסביר כיצד המחוקק ובתי המשפט הגבילו טענות אלו של חברות הביטוח – במאמר זה.

התיישנות בתביעות ביטוח 

מתי תביעת ביטוח מתיישנת ? במאמר זה מוסבר כיצד ניתן לעתים להתמודד עם טענת התיישנות. מבוטחים רבים סבורים כי מתן הודעה לחברת הביטוח בדבר מקרה הביטוח עוצרת את ספירת תקופת ההתיישנות אך לא כך הדבר. תקופת ההתיישנות נספרת עד ליום הגשת התביעה לבית המשפט.

עורך דין תביעות ביטוח חיים

כיצד עורך דין תביעות ביטוח חיים יכול לסייע לכם לזכות בתביעה ? כאשר מדובר בתביעות ביטוח חיים מורכבות וגדולות אין להסתמך על עורך דין שאינו בקיא בדיני הביטוח. תחום ביטוח החיים הנו תחום ייחודי ויש לפנות לעו"ד לביטוח חיים. 

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן