חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין תאונת אופנוע

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

אם חס וחלילה נפגעתם בתאונת דרכים תוך כדי רכיבה על אופנוע עורך דין תאונת אופנוע יכול לסייע לכם לקבל פיצוי גבוה. כידוע מידי יום מתרחשות עשרות תאונות דרכים. מצב הכבישים הרעוע וחוסר אכיפה גורמים לתאונות רבות. במקרים רבים תאונות אופנוע גורמות לנזקי גוף קשים. אם נפגעתם בתאונת אופנוע צרו עמנו קשר ונסייע לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם – 03-6952017.

עורך דין לתאונת אופנוע

ייצוג נפגעי תאונות אופנוע דורש התמחות מיוחדת. כאשר מדובר בתביעות תאונות דרכים קיימים הסדרים מיוחדים בחוק שלא קיימים בתביעות אחרות. עו"ד שלא עוסק בייצוג נפגעי תאונות אופנועים עלול לגרום הפסדים ללקוח. עורך דין יואב רונקין ייצג עשרות רוכבי אופנוע שנפגעו בתאונות קשות והשיג להם פיצויים גבוהים.

כיצד תקבלו את הפיצוי המקסימאלי לאחר תאונת אופנוע ?

בית משפט פוסק את הפיצוי על-פי הנכות הרפואית והתפקודית שתיקבע לכם. לכן, על מנת לקבל פיצוי גבוה עליכם להוכיח לבית המשפט שנותרה לכם נכות גבוהה. בית משפט קובע את הנכות על סמך חוות הדעת של המומחה הרפואי שהוא ממנה. עורך דין שמייצג נפגעים בתאונות אופנוע יציג למומחה בית המשפט את כל המסמכים הדרושים וידריך אתכם כיצד להתנהל מול המומחה.  

מינוי מומחה רפואי

בתביעות נזקי גוף רגילות יחד עם כתב התביעה יש להגיש חוות דעת של מומחה רפואי שיקבע את הנכות הרפואית שנותרה לנפגע. הפיצוי שישולם לנפגע תלוי בעיקר בנכות הרפואית. הכוונה בתביעות נזקי גוף רגילות הנה לתביעות של פגיעות גופניות שלא נגרמו בתאונת דרכים. למשל תאונה בעבודה או אדם שנפל ברחוב ונפגע.

לעומת זאת, בתביעות תאונות דרכים אין להגיש חוות דעת. על עורך הדין להגיש יחד עם כתב התביעה בקשה למינוי מומחה רפואי. יש לצרף לבקשה מסמכים רפואיים המעידים על הפגיעה ולבקש מינוי בתחום הרלוונטי. נדגיש בקשה למינוי מומחה תוגש כאשר לרוכב ביטוח חובה בתוקף והתביעה הוגשה נגד ביטוח החובה. אם לרוכב אין ביטוח חובה וצד ג' אשם בתאונה הוא יכול להגיש נגדו תביעת נזקי גוף רגילה. במקרה זה כן יש צורך בהגשת חוות דעת מומחה.

זכאות להגשת תביעה

תאונה יכולה להתרחש לא רק במהלך הנסיעה אלא גם תוך כדי ביצוע פעולות נלוות. החוק מגדיר פעולות נלוות אשר נחשבות כתאונת דרכים. החוק גם מחריג חלק מהפעולות וקובע שהן לא ייחשבו כתאונת דרכים. עורך דין תאונת אופנוע צריך לדעת ולהכיר מתי ניתן להגיש תביעה נגד ביטוח החובה של האופנוע. למשל עליה לאופנוע או ירידה ממנו תיחשב כתאונת דרכים. מנגד תאונה שנעשתה במכוון ובזדון לא תיחשב כתאונת דרכים.

תאונת אופנוע ללא ביטוח

בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קיים הסדר מיוחד למקרה שבו לנהג אין ביטוח חובה. ישנם מקרים שגם אם לאופנוע אין ביטוח חובה בתוקף הנפגע יכול לקבל פיצוי. למשל אדם שהורכב על אופנוע חסר ביטוח חובה יוכל לקבל פיצוי. הפיצוי ישולם ע"י קרנית שהנה קרן של המדינה שנועדה לפצות נפגעים חסרי ביטוח. עורך דין תאונת אופנוע יידע כיצד להגיש תביעה נגד קרנית.

עורך דין תאונת אופנוע

קבלת תשלום תכוף ע"י עורך דין תאונת אופנוע

לעיתים תביעות שמנוהלות בבית משפט נערכות רב זמן. העומס בבתי משפט גורם לכך שלעיתים אדם צריך להמתין שנים בטרם יקבל את הפיצוי. לעיתים תאונת אופנוע קשה עלולה להותיר את הנפגע ללא הכנסה במשך תקופה ארוכה. בחוק הפיצויים קיים הסדר מיוחד לנפגעים אלו. ניתן לחייב את חברת הביטוח (ואת קרנית) לשלם לנפגע תשלום זמני על חשבון התשלום הסופי.

תאונת אופנוע שהנה תאונת עבודה

כתבנו קודם שבתאונת דרכים בית משפט ממנה מומחה רפואי ולא מגישים חוות דעת. כאמור המומחה קובע את הנכות הרפואית שנותרה לנפגע. בחוק קיים הסדר מיוחד לתאונות דרכים שהנן גם תאונת עבודה. כלומר תאונות דרכים שארעו במהלך העבודה, בדרך לעבודה או בדרך לבית מהעבודה. נפגע כזה רשאי להגיש תביעה לביטוח הלאומי על מנת לקבל פיצוי של נכות מעבודה. לצורך כך עליו להיבדק ע"י וועדה רפואית של ביטוח לאומי. אם קביעת הוועדה תינתן לפני שבית משפט ימנה מומחה רפואי אז הנכות שיקבע הביטוח הלאומי תחייב גם בתביעה נגד ביטוח החובה.

בנוסף סכומים שהביטוח הלאומי ישלם לנפגע יקוזזו מהפיצוי שיקבל מביטוח החובה. עורך דין תאונות דרכים יידע להעריך האם כדאי לפנות קודם לביטוח הלאומי לקביעת הנכות או להגיש קודם תביעה.

אם נפגעתם בתאונת דרכים נעמוד לרשותכם בכל שאלה.

צרו עמנו קשר בטלפון 03-6952017 או השאירו פרטים בטופס צור קשר.

מאמרים נוספים הקשורים לעורך דין תאונת אופנוע
דילוג לתוכן