חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בדיקת רופא בתביעת ביטוח סיעודי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מטעמה. המטרה של בדיקה זו הינה לבדוק האם אתם עונים על הגדרת הפוליסה. כלומר האם אתם סיעודיים. כמובן שהדברים נכונים במקרה שהגשתם תביעה עבור בן משפחתכם.
עולה השאלה האם צריך להיערך לבדיקת רופא בתביעת ביטוח סיעודי ?
לדעתנו התשובה היא חיובית, ונסביר.

היערכות לבדיקת רופא בתביעת ביטוח סיעודי

נכון הדבר שבמרבית המקרים תוצאות "בדיקת" רופא חברת הביטוח ידועה מראש. יחד עם זאת, עמדתנו היא שאין להקל על חברת הביטוח. יתרה מזאת, במקרים רבים בית המשפט ימנה מומחה רפואי מטעמו. אם נוכיח למומחה בית המשפט שרופא חברת הביטוח לא ביצע את הבדיקה כראוי זה יגדיל את הסיכוי שמומחה בית המשפט ייטה לטובתנו.
לכן כדאי להיערך לבדיקת רופא חברת הביטוח.

בדיקת רופא בתביעת ביטוח סיעודי

כיצד להיערך לבדיקת רופא חברת הביטוח בתביעת ביטוח סיעודי ?

לפני שרופא חברת הביטוח יבדוק אתכם או את בן משפחתכם נמליץ לכם להיערך לבדיקה כדלקמן.

– ראשית התייעצו עם עורך דין שמתמחה בביטוח סיעודי. קיימת חשיבות להציג את הטענות הנכונות גם בפני הרופא. למשל ממתי אתם או בן המשפחה סיעודי. מהן המגבלות הרפואיות וכיוצ"ב. למשל נתקלנו במקרה שבו המבוטח טען שהוא הפך להיות סיעודי לפני שנים רבות. במקרה כזה חברת הביטוח טענה שתביעתו התיישנה שכן הביטוח עבר לחברה אחרת.

– הכינו עותק של המסמכים הרפואיים התומכים בתביעה והגישו לרופא.

– הציגו לרופא את כל הבעיות הרפואיות שאתם סובלים מהם.

– אם המבוטח סובל מבעיות רפואיות כלשהן אשר תומכות בתביעה הציגו ראיות לכך. למשל אם המבוטח אינו שולט על סוגרים הציגו קבלות על רכישת מוצרי ספיגה. אם המבוטח אינו יכול להתנייד הציגו את כיסא הגלגלים. כמובן שבמקרה זה על המבוטח לקבל את הרופא שהוא יושב בכיסא גלגלים.

– במקרה ואתם מגישים את התביעה עבור בן משפחה מומלץ שתהיו נוכחים בבדיקה. אם רופא חברת הביטוח אינו מבצע את הבדיקה כראוי העירו לו על כך.

– הכינו את בן המשפחה שהוא עומד להיבדק ע"י הרופא. לחלק מתשושי הנפש יש נטייה להראות שהם דווקא עצמאיים ובריאים. נסו לדבר עם בן המשפחה שיציג את מצבו האמיתי ולא שישתדל להראות שהוא בריא.

– אין לנסות להעצים ולנפח את המגבלות.

האם עורך דין יכול ללוות אתכם בבדיקה ?

אתם רשאים שעורך דין יהיה נוכח בעת בדיקת הרופא. במקרים מסוימים זה אף מומלץ. עורך הדין יוודא שהזכויות שלכם לא נפגעות ושהרופא מבצע את הבדיקה כמו שצריך.

כמה עולה ליווי של עורך דין בבדיקת הרופא ?

כל עורך דין גובה סכום אחר. אנו לא נוהגים לגבות תוספת תשלום, ואם הלקוח מבקש אנו ניקח חלק בבדיקה ללא תוספת תשלום וכחלק ממתן השירות.

היערכות לקראת בדיקת מומחה בית המשפט

הדברים האמורים לעיל נכונים גם במקרה של בדיקה ע"י מומחה בית המשפט. לעיתים כאמור בית המשפט ימנה מומחה רפואי מטעמו. המומחה למעשה מכריע בין חוות הדעת של הצדדים. בית המשפט יעניק משקל רב לחוות דעת המומחה מטעמו. לכן חשוב מאוד להיערך גם לבדיקה זו באותו אופן. יחד עם זאת במקרה זה עורך דין אינו יכול ללוות אתם לבדיקה אלא רק להכין אתכם.

אם יש לכם שאלות לגבי היערכות לבדיקת רופא בתביעת ביטוח סיעודי צרו עמנו קשר בטלפון 03-6952017 או השאירו פרטים בטופס צור קשר:

דילוג לתוכן