חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין דיני עבודה במרכז

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עובדים רבים מגישים תביעה כנגד מעבידם לבד או באמצעות עורך דין אשר אינו מתמחה בדיני עבודה. אנו סבורים שעובד אשר אינו מגיש את תביעתו באמצעות עורך דין דיני עבודה עלול לגרום נזק לתביעתו.

תחום דיני העבודה הנו תחום מורכב בעל התמחות מיוחדת. בשונה מתביעות אזרחיות תביעת דיני עבודה מוגשת בבית הדין לעבודה ולא בבית משפט רגיל. תקנות סדרי הדין בבית הדין לעבודה הינן ייחודיות לבית הדין לעבודה. כמו כן, הדיון מתנהל בפני שופט ושני נציגי ציבור.

כאשר לא מדובר בתביעות קטנות, אנו ממליצים לפנות לעורך דין דיני עבודה כבר עם פרוץ הסכסוך עם המעסיק ועוד בטרם הוחלט על הגשת התביעה שכן יש חשיבות לקביעת האסטרטגיה המשפטית.

בתיקים רבים שניהלנו כנגד מעבידים זכינו ליתרון משמעותי בשל קבלת החלטות נכונות עוד בטרם הגשת התביעה. כך למשל בתיק שייצגנו עובדת שפוטרה בהריון לאחר 7 ימים מתחילת העבודה, לא גילינו בכתב התביעה כי העובדת מחזיקה בהקלטות של שיחות עם המעסיק אשר בהן הודה כי הוא אינו יכול להעסיקה עקב ההיריון. לאור זאת, שהגיש הנתבע את כתב הגנתו הוא הכחיש שאמר לתובעת כי היא פוטרה עקב ההיריון. מובן שלאחר מכן המעסיק התקשה לחזור בו והתיק הסתיים בפיצוי לעובדת בסכום של כ 50,000 ₪.

דוגמא נוספת: במקרים של הרעה בתנאי העבודה עובד שהתפטר ייראו אותו כאילו פוטר. אך בטרם העובד מתפטר עליו להתריע בפני המעביד על הרעת התנאים. עובד אשר אינו מיוצג על ידי עורך דין דיני עבודה עלול לדלג על שלב זה ולהפסיד את תביעתו.

זאת ועוד, מהניסיון שלנו עובדים רבים לא מודעים לזכויות הסוציאליות שלהם הן מכוח החוקים הרגילים והן מכוח הסכמים קיבוציים וצווי הרחבה. לעיתים צווי הרחבה מעניקים לעובדים זכויות (כגון הפרשות פנסיוניות בשיעור של 6% מהשכר) העשויות להסתכם בעשרות אלפי שקלים. עובד שאינו מקבל ייעוץ נכון מעורך דין דיני עבודה עלול להפסיד כספים רבים בשל חוסר הידיעה.
משרד עורכי דין יואב רונקין מתמחה בדיני עבודה. נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 03-6952017 או ניתן למלא טופס צור קשר ואנו ניצור עמכם קשר ללא דיחוי.

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום
ונשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן