חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייצוג מעסיקים / מעבידים

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עורך דין מתמחה בייצוג מעבידים

 

משרד עורכי-דין יואב רונקין מייצג מעסיקים הן במסגרת הסכמי ריטיינר והן לבקשת מעסיקים לטיפול בתביעות באופן ספציפי. ליווי וייצוג מעסיקים בבתי הדין לעבודה ובייעוץ משפטי שוטף בדיני עבודה

מעסיק או מעביד המעסיק עובדים רבים צריך להקפיד לשמור על חוקי עבודה ולהתעדכן בחוקים המשתנים ובפסקי דין חדשים. במסגרת ייצוג מעבידים תחת הסכמי ריטיינר לא רק שאנו מטפלים בתביעות המוגשות ע"י העובדים, אנו גם מקפידים לעדכן את המעביד בשינויים בחוק ובפסיקה אשר עלולים לחשוף אותו לתביעות.

חוץ מעדכון שוטף אנו מפצירים במעבידים לפנות אלינו מייד שמתגלות נסיבות אשר עלולות להוביל לתביעה בסופו של יום, שכן מניסיוננו, זול יותר ויעיל יותר למנוע מחלוקת בטרם מוגשת תביעה לבית הדין לעבודה.

על מעבידים חלים חוקי עבודה, צווי הרחבה ענפיים והסכמים קיבוציים. מעבידים רבים אינם מודעים כלל לחובות המוטלים עליהם כלפי עובדיהם במסגרת דינים אלו.

מלבד ייצוג מעסיקים בתביעות של דיני עבודה אנו מעניקים למעסיקים ייעוץ וטיפול משפטי באספקטים מסחריים כגון עריכת ובדיקת הסכמים מסחריים, תביעות מול לקוחות וספקים, ענייני רכש, הסכמי שכירות וכיוצ"ב.

בכך אנו מעניקים למעסיקים טיפול משפטי כולל תחת קורת גג אחת. במסגרת לקוחותינו נמנים מסעדות, רשת מזון גדולה וספקי שירותים.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום, ונשמח להפגש עמכם על-מנת ללמוד את הצרכים שלכם ולהציע סל של שירותים התואם את תקציבכם ואת הצרכים המיוחדים שלכם.

ניתן ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6952017, או להשאיר פרטים בטופס צור קשר.

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם
דילוג לתוכן