חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין אזרחי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מהו עורך דין אזרחי ? אנשים רבים זקוקים לסיוע משפטי אך לעיתים הם לא יודעים לאיזה תחום שייכת הבעיה המשפטית שלהם. טעות בסיווג התחום המשפטי הרלוונטי לבעיה שלכם עלולה לגרום לכם לבחור בעורך דין שאינו מתאים לטיפול במקרה שלכם. לכן במאמר זה נסביר מהו עורך דין אזרחי ובאלו מקרים הוא מטפל.

תוכן עניינים

מהו עורך דין אזרחי ?

עורך דין אזרחי מטפל במשפט אזרחי. מקובל לעשות הבחנה בענפי המשפט השונים כגון: משפט אזרחי, משפט פלילי, משפט מנהלי, דיני משפחה וירושה ועוד.
משפט אזרחי הוא תחום משפטי הנוגע למערכת יחסים משפטית בין אנשים פרטיים או גופים מסחריים. המשפט האזרחי הוא תחום רחב ולכן כאשר אתם מחפשים עורך דין אזרחי עליכם למקד את החיפוש לתחום ספציפי יותר.

תחומי הטיפול של עורך דין אזרחי

התחומים הנפוצים במשפט האזרחי הינם: חוזים וסכסוכים הנובעים מהם, תביעות כספיות, תביעות ביטוח ונזיקין, תביעות רכוש ועוד.

איך לבחור בעורך דין למשפט אזרחי ?

מאחר והמשפט האזרחי הוא תחום רחב הכולל תתי התמחויות רבות לא תמצאו עורך דין שמטפל בכל התחומים. על כן, ראשית עליכם למקד את הבעיה המשפטית שלכם ולמצוא את ההתמחות הספציפית שמתאימה למקרה שלכם.

עורך דין אזרחי, יואב רונקין, מטפל בין היתר בתחומים הבאים:

בדקו את הניסיון והמומחיות של עורך הדין

אתם רוצים לבחון בעורך דין שיש לו ניסיון רב ואת המומחיות לטפל במקרה שלכם. לכן, נמליץ לכם לבצע את הבדיקות הבאות:

1. בדקו באתר של עורך הדין מה הם תחומי ההתמחות שלו.
2. האם הוא כתב מאמרים בנושא.
3. האם הוא רשם הצלחות בתחום הרלוונטי.
4. בדקו ברשת האם יש המלצות או ביקורות על עורך הדין.
5. האם יש לעורך הדין משרד מסודר ?

הסדירו את תנאי ההתקשרות עם עורך הדין

כמובן שטרם תחילת העבודה יש להסדיר את תנאי ההתקשרות ביניכם לבין עורך הדין. חשוב מאוד להעלות את תנאי ההתקשרות על הכתב (הסכם שכר טרחה). יש להסדיר בהסכם מה הם תנאי התשלום ומועדם, מה הטיפול המשפטי כולל, ומה קורה במקרה של הפסקת ייצוג. התעקשו לקבל עותק של החוזה.

הסדירו את אופן העבודה המשותפת

ישנם לקוחות שמעוניינים להיות מעורבים בכל פרט בתהליך המשפטי וישנם לקוחות שמבקשים לעיין במסמכים החשובים. מוטב לתאם ציפיות בעניין זה ואף להעלות על הכתב עקרונות כלליים.
במקרים רבים ללקוח מידע חשוב הנוגע לתיק שלו. לכן אנו סבורים שמעורבות של הלקוח בטיפול המשפטי חיונית להצלחת התיק. על כן, אנו מעבירים לעיון הלקוח מסמכים עקרוניים בטרם שליחתם כגון מכתבי התראה, כתבי טענות, בקשות מהותית לבית משפט ועוד.

עורך דין אזרחי

מהו שכר הטרחה המקובל של עורך דין אזרחי

שכר הטרחה תלוי בסוג הטיפול המשפטי ובהיקף העבודה הנדרשת. כך למשל, שכר הטרחה לטיפול בהסכם לרכישת דירה שונה למשל ממקרה של טיפול בתביעה כספית. בטיפול בתביעות אזרחיות ישנן שיטות שונות לתשלום שכר טרחה:

– תשלום על-פי שעות עבודה או פעולות בתיק.
– תשלום גלובאלי.
– אחוז מסכום הזכייה.
מומלץ לחשוב היטב על אופן הסדרת שכר הטרחה, לקבל הצעות נוספות, ולהתייעץ.

עורך דין אזרחי מומלץ

למשרד עורך דין יואב רונקין ניסיון של 20 שנה בטיפול בתביעות אזרחיות. המשרד מומלץ על-ידי לקוחות רבים ורשום הצלחות רבות. קבעו עמנו פגישה ונשמח לסייע לכם. ניתן להתקשר לטלפון 03-6952017 או למלא טופס צור קשר:

דילוג לתוכן