חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין תביעות כספיות

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

נקלעתם לסכסוך כספי ? ככל הנראה תזדקקו לעורך דין לתביעות כספיות על מנת שיגיש עבורכם תביעה כספית. במאמר זה נסביר מהי תביעה כספית, כיצד מגישים תביעה כספית וכיצד לבחור עורך דין המתמחה בתביעות כספיות. לעורך דין יואב רונקין ניסיון רב בניהול תביעות כספיות ואתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6952017.

במה מטפל עורך דין לתביעות כספיות ?

עורך דין לתביעות כספיות מטפל בסכסוכים משפטיים של אנשים פרטיים או חברות בקשר לחובות כספיים או סכסוכי רכוש. הבסיס לסכסוך המשפטי יכול להיות הלוואה, עסקה, ירושה, פוליסת ביטוח ועוד. למעשה מרבית התביעות המוגשות לבית משפט הינן תביעות כספיות.

מהי תביעה כספית ?

תביעה כספית היא תביעה המוגשת לבית משפט, שבה התובע מבקש מבית המשפט להעניק לו פיצוי כספי. על מנת לזכות בתביעה הכספית עליכם להסביר בכתב התביעה מהו הבסיס לתביעה, מהו המקור החוקי בגינו אתם זכאים לפיצוי ולספק את הראיות המוכיחות שאם זכאים לפיצוי הכספי.

אלו חוקים חלים בתביעות כספיות ?

חוקים רבים עשויים להיות רלוונטיים לתביעות כספיות. למשל חוק החוזים, חוק הירושה, חוק המכר, חוק חוזה הביטוח ועוד.

כיצד מגישים תביעה כספית

הגשת תביעה כספית עשויה להיות מורכבת שכן יש לבחון היטב מהו הבסיס המשפטי להגשת התביעה. לאחר שנקבע מהו הבסיס המשפטי יש לבחור את אופן הגשת התביעה. למשל, אם בסיס התביעה הנו אי החזר הלוואה שניתנה בין שני אנשים פרטיים התביעה תוגש לבית משפט השלום או לבית המשפט המחוזי (בהתאם לסכום התביעה).

בכתב התביעה יש לפרט מכוח אילו עילות משפטיות מוגשת התביעה, ויש לצרף את המסמכים העיקריים עליהם מתבססת התביעה. למשל, בדוגמא האמורה לעיל, יש לצרף את הסכם ההלוואה לכתב התביעה.

עורך דין תביעות כספיות

כיצד לבחור עורך דין לייצוג בתביעות כספיות ?

רצוי שלעורך הדין שבו תבחרו יהיה ניסיון והצלחות בטיפול בתחום הרלוונטי לתביעה שלכם. למשל, אם מקור הסכסוך המשפטי הוא ירושה, אתם צריכים עורך דין המתמחה בדיני ירושה. אם התביעה נובעת מפוליסת ביטוח בחרו עורך דין המתמחה בדיני ביטוח.

דגשים נוספים לבחירת עורך דין:

– בחרו עורך דין שיש לכם כימיה איתו ואתם חשים עמו בנוח.
– בדקו האם לערוך הדין יש משרד מסודר.
– תבדקו האם לעורך הדין יש הצלחות בתחום.
– בדקו עם עורך הדין מה קו הפעולה המשפטי שהוא מתכנן.

שכר טרחה עורך דין לתביעות כספיות

וודאי אתם שואלים את עצמכם מהו שכר הטרחה שתצטרכו לשלם לעורך הדין שייצג אתכם בתביעה הכספית. יש מספר מנגנונים לקביעת שכר הטרחה.

וודאו שהסכם שכר הטרחה ברור ומסדיר את כל הדרוש להתקשרות ביניכם. חלק מעורכי הדין גובים שכר טרחה על-פי שעות עבודה שבוצעו (לא מומלץ). אפשרות נוספת היא גביית שכר טרחה של אחוז מסוים מהפיצוי שייפסק לטובתכם. יש עורכי דין שגובים מקדמה ושכר טרחה נוסף במקרה של זכייה במשפט. החשוב הוא ששכר הטרחה יהיה פרופורציונלי לסכום התביעה.

סיכום: עורך דין תביעות כספיות

עורך דין לתביעות כספיות מייצג בסכסוכים הקשורים לסכסוכים כספיים. על מנת לבחור את העורך דין הנכון יש לברר מהו מקור הסכסוך המשפטי ולבחור עורך דין המנוסה בתחום זה. יש להסדיר את שכר הטרחה של עורך הדין בהסכם מסודר.

אם אתם זקוקים לעורך דין לתביעות כספיות אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6952017 או למלא טופס צור קשר.

דילוג לתוכן