חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אובדן כושר עבודה חלקי

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

חברת הביטוח אישרה לכם רק אובדן כושר עבודה חלקי ? פנו אלינו ונשיג לכם אובדן כושר עבודה מלא. עו"ד יואב רונקין מתמחה בתביעות אובדן כושר עבודה. אל תפנו לעורך דין ללא ניסיון בתחום. התקשרו לשיחה אישית בטלפון 03-6952017.

מהו אובדן כושר עבודה חלקי ?

אובדן כושר עבודה חלקי הנו מצב שבו חברת הביטוח מאשרת תשלום פיצוי חודשי אך לא באופן מלא. כאשר מוגשת תביעת אובדן כושר עבודה חברת הביטוח בודקת האם המבוטח איבד את כושר עבודתו. בחלק מהפוליסות קיים כיסוי לאובדן חלקי. בפוליסות הפחות טובות לעיתים אין כיסוי לאובדן חלקי ואז אם המבוטח אינו באובדן מלא הוא אינו זכאי כלל פיצוי. בפוליסות שקיים אובדן כושר עבודה חלקי אם חברת הביטוח מצאה שהמבוטח איבד רק חלק מיכולת עבודתו היא תשלם לו פיצוי חודשי בהתאם לשיעור אובדן כושר עבודתו.

למשל, אם חברת הביטוח מצאה שהמבוטח איבד 30% מהיכולת לעבוד אז היא תשלם לו 30% מסכום הביטוח החודשי. מאחר וסכום הביטוח הנו בדרך כלל 75% מהשכר הקובע קיצוץ בתשלום תגמולי הביטוח עלול להקשות על המבוטח להתקיים. יחד עם זאת, אם המבוטח אכן יכול לעבוד במשרה חלקית אז הוא רשאי להמשיך לעבוד באופן חלקי ולקבל שכר בהתאם.

חברת הביטוח אישרה אובדן כושר עבודה חלקי. מה לעשות ?

מהניסיון שלנו חלק ניכר מהחלטות חברות הביטוח אינן מוצדקות וניתן בהחלט לערער עליהן. עורך דין יואב רונקין, עורך דין אובדן כושר עבודה יכול לסייע לכם לקבל את הפיצוי המגיע לכם. כאשר אנו מטפלים בתביעת אובדן כושר עבודה אנו עוברים על מלוא החומר הרפואי של המבוטח. קוראים את החלטות הביטוח הלאומי בעניינו ובוחנים את תחום העיסוק בו עבד ובו הוא מבוטח. בחלק מהמקרים אנו מוצאים שהמבוטח לא הציג בפני חברת הביטוח את כל מגבלותיו. לעיתים חברת הביטוח לא התייחסה למלוא המסמכים הרפואיים. בהרבה מקרים חברת הביטוח מאשרת תחילה פיצוי מלא ולאחר מס' חודשים או שנים היא קובעת באופן שרירותי אובדן חלקי ללא כל הסבר או הצדקה.

לאחר מכן אנו מגישים תביעה לבית המשפט בליווי חוות דעת של מומחה תעסוקתי הקובעת שהמבוטח איבד את מלוא כושר עבודתו. משרדנו עובד עם מומחים רפואיים מהשורה הראשונה ואשר מוכרים כמומחים אמינים ומקצועיים.

אובדן כושר עבודה חלקי

המשך ביצוע הפרשות לחסכון

שימו לב, אם חברת הביטוח הכירה רק באובדן חלקי עליכם להמשיך לשלם את הפרמיות באופן יחסי. נסביר. במצב הרגיל שחברת הביטוח מאשר אובדן כושר עבודה מלא היא גם תפטור את המבוטח מלשלם את הפרמיה החודשית עבור הביטוח. אולם כאשר חברת הביטוח מכירה באובדן כושר עבודה חלקי היא תפטור את המבוטח מלהמשיך לשלם את הפרמיה רק באופן יחסי לשיעור האובדן שבו היא הכירה. לכן מבוטח שמעוניין לשמור על מלוא הכיסוי הביטוחי צריך להמשיך להפריש את הפרמיה היחסית.

מדוע זה חשוב לשמור על הכיסוי הביטוחי ?

אם המבוטח יחזור לאבד את מלוא כושר העבודה והוא לא שמר על מלוא הכיסוי הוא לא יוכל לקבל את מלוא הפיצוי החודשי. לכן חשוב מאוד להמשיך לשמור על הכיסוי הביטוחי על מנת שהזכויות שלכם בעתיד לא ייפגעו.

קבלת פיצוי רטרואקטיבי

אך אל חשש. לאחר שאנו מגישים את התביעה אנו דורשים לקבל את הפיצוי החודשי ואת התשלום עבור הפרמיות ששולמו החל מהמועד שבו איבד המבוטח את כושר עבודתו. לכן אם תמשיכו לשלם את הפרמיה ותזכו בתביעה חברת הביטוח תחזיר לכם את הפרמיות. אם לא שילמתם אותן היא תפטור אתכם מהפרמיות תוך שמירה על הכיסוי הביטוחי. חברת הביטוח תשלם לכם גם את כל ההוצאות שנגרמו לכם. זה אומר השתתפות בשכר טרחת עו"ד, הוצאות המומחים ואגרת בית משפט.

סיכום: אובדן כושר עבודה חלקי

אם חברת הביטוח דחתה את תביעתכם או כאמור אישרה תשלום חלקי אל תרימו ידיים. למשרדנו הצלחות רבות ועזרנו למבוטחים רבים לקבל אובדן כושר עבודה מלא כאשר חברת הביטוח אישרה פיצוי חלקי. עד היום לא קרה שלא השגנו ללקוח את כל הפיצוי המגיע לו.

להתייעצות צרו עמנו קשר בטלפון 03-6952017, או השאירו פרטים ונחזור אליכם: צור קשר.

דילוג לתוכן