חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין לא עונה לטלפונים

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

חלק ניכר מהתלונות נעוצות בכך שעורך הדין לא עונה לטלפונים של הלקוח. אין ספק שבין הלקוח לעורך הדין צריכה להיות תקשורת טובה, שוטפת ויעילה. הצלחת ניהול התיק בבית משפט תלויה בכך שהתקשורת בין הלקוח לעו"ד תהיה טובה. בדרך כלל המידע העובדתי בקשר לתיק נמצא בידי הלקוח. אם עורך הדין לא יקבל את המידע מהקוח הדבר עלול לפגוע בסיכויי הזכיה. לכן אין להשלים אם מצב שעורך הדין לא עונה לטלפונים או לאי מיילים.

חובת הנאמנות של עורך הדין

במסגרת חובת הנאמנות של עורך הדין מוטלת עליו החובה למסור ללקוח מידע בקשר לתיק שלו. יתרה מכך, בנושאים חשובים על עורך הדין ליזום וליצור קשר עם הלקוח ולעדכן אותו.

במשרדנו אנו מקפידים על כך שכל פניה של לקוח זוכה למענה מייידי.

האם שירות לקוי של עורך הדין יכול להגיע לידי רשלנות ?

על מנת לקבוע שעורך הדין התרשל צריך שייגרם נזק עקב השירות הלקוי. ייסוד הנזק הוא חלק מתביעת הרשלנות. כמובן, שאנו לא ממליצים להמתין שייגרם נזק ואז להגיש תביעה נגד עורך הדין אלא לפתור את הבעיה קודם לכן. רשלנות עורך דין הנה תביעה מורכבת ואם ניתן למנוע אותה כדאי לעשות זאת.

מה לעשות אם עורך הדין לא עונה לטלפונים ?

אם עורך הדין לא עונה לפניות שלכם ראשית יש לתעד זאת. מומלץ לשלוח מס' הודעות בטלפון הנייד, בדואר האלקטרוני ובפקס. כמובן שאין צורך לשלוח עשרות הודעות וניתן להסתפק במס' הודעות. לפעמים שליחת הפניות בכתב תבהיר לעורך הדין את חומרת הבעיה.

עורך הדין עדיין לא עונה ? כדאי לנסות לתאם עם עורך הדין פגישה על מנת להסדיר את הבעיה. אם גם את זה לא ניתן לעשות מומלץ להתחיל לשקול להחליף את עורך הדין.

עורך הדין לא עונה לטלפונים  – סימן אזהרה

בחלק מהמקרים חוסר שיתוף פעולה של עורך הדין צריך להדליק נורת אזהרה אצל הלקוח. יתכן שדבר מה השתבש בתיק ועורך הדין אינו רוצה שהלקוח יידע על כך. יתכן שתביעת הלקוח נמחקה או נדחה. יתכן שניתן פסק דין בתיק. במקרים מסוג אלו חשוב מאוד שהלקוח יידע על הדברים כמה שיותר מהר כי לעיתים יש צורך לבצע פעולות משפטיות במהרה. ניתן לפעמים להגיש בקשה לביטול פסק הדין או להגיש ערעור ובכך להציל את התיק.

אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה. ניתן ליצור קשר בטלפון 03-6952017 או בטופס צור קשר:

דילוג לתוכן