חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תאונת דרכים באוטובוס

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תאונת דרכים באוטובוס נחשבת כתאונת דרכים לכל דבר ועניין המקנה פיצוי. מידי חודש עשרות אנשים נפגעים במהלך נסיעה באוטובוס וחלקם מוותרים על הפיצוי המגיע להם מחוסר ידיעה. אם נפגעתם בתאונה באופן קשה מומלץ להתפנות לבית החולים באמבולנס. לעיתים פגיעות אשר לא נראות כקשות מותירות נזקי גוף קשים ואף נכויות.

מתי ניתן לקבל פיצוי עקב תאונת דרכים באוטובוס

ניתן לקבל פיצוי בגין כמעט כל פעולה שקשורה בנסיעת אוטובוס:

  1. מעידה תוך כדי עליה לאוטובוס.
  2. נפילה במהלך הירידה באוטובוס.
  3. תאונה בעת השהייה באוטובוס.
  4. וכמובן, דריסה על-ידי אוטובוס.

חלק גדול מהתאונות מתרחש כאשר האוטובוס עוצר במפתיע והנוסעים העומדים נופלים על הרצפה. תאונות מסוג אלו עלולות לגרום לנזקי גוף קשים.

תאונת דרכים באוטובוס

מה לעשות אם נפגעת בתאונת דרכים באוטובוס

  1. אם ניתן כדאי לבקש מעדים לרשום את שמם ומספר הטלפון שלהם. עדים אלו יסייעו לכם להתמודד עם הטענה של חברת הביטוח שהתאונה לא ארעה.
  2. צלמו את עצמכם ואת הפגיעות שלכם מייד לאחר התאונה.
  3. בקשו מנהג האוטובוס אישור על התאונה. רשמו את שמו של הנהג.
  4. רשמו את מספר הרישוי של האוטובוס, את מס' הקו, שעת ומקום התאונה.
  5. הגישו תלונה על התאונה במשטרת ישראל וקבלו ממנה אישור על התאונה.

תאונה הולך רגל עם אוטובוס

נפגע הולך רגל שנפגע ע"י אוטובוס יגיש את התביעה כנגד ביטוח החובה שביטח את האוטובוס. מצבו מבחינה משפטית זהה לאדם שנפגע בעת התאונה בעת ששהה בתוך האוטובוס. אם האוטובוס המשיך לנסוע ולא ניתן לאתרו ניתן לתבוע את "קרנית". קרנית הנה גוף שמשלם לנפגעים במקרה של תאונה ללא ביטוח בנסיבות מסוימות. אך לפני כן יש לעשות מאמץ לאתר את מס' הרישוי של האוטובוס כולל באמצעות המשטרה או מצלמות.

פגיעה של רכב עם אוטובוס

אם נהגתם ברכב ונפגעתם על-ידי אוטובוס אתם לא תובעים את ביטוח החובה של האוטובוס. במקרה זה אתם ומי שהיה עמכם ברכב ונפגע תובעים את ביטוח החובה של הרכב שלכם.

תאונת אוטובוס בדרך לעבודה

אם התאונה ארעה בעת נסיעה באוטובוס בדרך לעבודה או מהעבודה הביתה אז התאונה הנה גם תאונת עבודה. במקרה זה אתם יכולים לקבל פיצוי גם מביטוח לאומי.

פנו לעורך דין המתמחה בייצוג נפגעי תאונות דרכים

ייצוג נפגעי תאונות דרכים דורש מומחיות מיוחדת. לא כל עורך דין יודע כיצד לייצג אנשים שנפגעו בתאונות דרכים. אופן הגשת התביעה וחישוב הפיצויים בתאונות דרכים שונה מאשר בתביעה אזרחית רגילה. נתקלנו במקרים רבים שעורכי דין בלי מיומנים גרמו נזק לנפגעים והפסד כספי ניכר. למידע נוסף לגבי אופן קביעת הפיצויים ראו: פיצויים תאונת דרכים.

סיכום תאונת דרכים באוטובוס

כמעט כל תאונה באוטובוס תיחשב כתאונת דרכים ותקנה לנפגע הזכות לקבל בפיצוי כספי. אם נפגעתם בתאונה באוטובוס פנו לעורך דין תאונות דרכים מומלץ בכדי שייצג אתכם.

אם נפגעתם בתאונת דרכים צרו עמנו קשר ונסייע לכם.

צרו עמנו קשר בטלפון 03-6952017 או השאירו פרטים בטופס צור קשר.

דילוג לתוכן