חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התפטרות אשר דינה כדין פיטורין

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

עובד אשר מפוטר, זכאי במקרים מסוימים המפורטים בחוק לפיצויים מאת המעביד. בדרך כלל כאשר עובד מתפטר אין הוא זכאי לפיצויים אלה. אולם, מה קורה במקרים בהם מעביד מאלץ עובד להתפטר כדי להתחמק מתשלום פיצויי פיטורין? במקרים מסוימים, רואים התפטרות של עובד כפיטורין, ואז הוא יהיה זכאי לכל הזכויות והפיצויים להן זכאי עובד שפוטר. במקרים מסוימים, יוכל עובד לתבוע את המעביד במקביל לעבודתו באמצעות עורך דין לדיני עבודה.

מהי הרעה בתנאים?

במקרים של הרעה בתנאי העבודה, עובד שמתפטר ייחשב כאילו פוטר. אולם, מהי אותה הרעה בתנאים אשר מקימים את הזכות הזאת? ראשית, חשוב להבין כי מדובר בשינויים שהמעביד מבצע בלא הסכמתו המפורשת של העובד. במקרים בהם המעסיק רוצה לשנות את תנאי העבודה, עובד נאלץ לבחור אם להתפטר או להמשיך לעבוד ולתבוע את המעסיק במקביל. אין רשימה סגורה של מקרים, אולם אפשר למנות את המצבים הבאים כהרעה בתנאי העבודה: שינוי במקום העבודה לתקופה בלתי מוגדרת; שינוי היקף העבודה באופן משמעותי ולרעת העובד; שינוי זמני העבודה; פגיעה במעמד המקצועי של העובד; תנאים נחותים מאלה הקבועים בחוזה עבודה או בצו הרחבה; איחור בתשלום המשכורת; יחס משפיל מצד המעסיק; ועוד.

פנו אל עורך דין העוסק בדיני עבודה

על מנת להבין לעומק את האפשרויות העומדות לרשותכם, מומלץ לפנות על עורך דין דיני עבודה. עורך דין לדיני עבודה יידע לייעץ לכם בדבר זכויותיכם, ועד כמה המקרה שלכם נכנס בגדר הרעה בתנאים.

עורך דין לדיני עבודה יידע לומר לכם אם משולמות לכם כל הזכויות המגיעות לכם ואם חל בתחום העיסוק שלכם צו הרחבה אשר מגיעות לכם זכויות מתקפו. במצב החוקי הקיים בישראל, פנייה אל עורך דין המומחה בדיני עבודה היא חיונית, כדי להכיר ולהבין את חובותיכם וזכויותיכם. אם אתם מרגישים, כי הרעו את תנאי העבודה שלכם ואתם מעוניינים לדעת מה אתם יכולים לעשות – פנו בהקדם אל עורך דין לדיני עבודה כדי להבהיר את העניין ! 

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום
ונשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן