חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוכן הביטוח

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

רוב הפוליסות שמוצאות על-ידי חברות הביטוח נעשות במעורבות של סוכן ביטוח. המקצועיות של סוכן הביטוח ואופן התנהלותו משפיעות אולי יותר מכל על איכות וטיב הפוליסה שהמבוטח יקבל.

מעמדו של סוכן הביטוח 

ברגיל סוכן הביטוח הנו שלוח של חברת הביטוח. כלומר חלק מפעולותיו או מחדליו עשויים לחייב את חברת הביטוח. דבר זה נותר יתרון למבוטח. יחד עם זאת ניתן להחתים את הלקוח במסמכים הביטוח על כך שהסוכן יהיה שלוח של המבוטח ולא של חברת הביטוח. דבר זה עלול לפגוע בתביעותו של הלקוח ולכן אנו לא ממליצים על כך.

תקפידיו של סוכן הביטוח

סוכן הביטוח צריך לוודא שהמבוטח מקבל את הכיסוי הביטוחי שמתאים לו בהתאם לנתוניו האישיים, שהפרמיה שהמבוטח ישלם הנה סבירה, שהמבוטח אינו מבוטח בביטוחים כפולים ומיותרים, שסכומי הביטוח מספקים ועוד.

הדברים נכונים הן לביטוח רכוש והן לביטוח הפנסיוני.

במיוחד בביטוח פנסיוני סוכן ביטוח מקצועי צריך לשמור על קשר עם המבוטח מעת לעת ולהתאים את הפוליסה לשינויים בחיי המבוטח כגון שינויים בשכרו ובמצבו הרפואי.

כאשר מתרחש אירוע ביטוחי על סוכן הביטוח לפעול במקצועיות מול חברת הביטוח ולסייע למבוטח לממש את זכויותיו. כמו כן, על הסוכן לוודא שהמבוטח ער לזכויותיו ולהתריע מפני התיישנות תביעתו.

למשרדנו ניסיון רב בתביעות כנגד סוכני ביטוח שהתרשלו וגרמו נזקים כבדים למבוטחים.

אתם מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה בטלפון 03-6952017.

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום

ונשמח לעמוד לרשותכם

מאמרים נוספים בקשר לסוכן הביטוח:

רשלנות סוכן הביטוח ותביעה נגד סוכן ביטוח

קיימים מקרים רבים בהם מבוטח יכול להגיש תביעה נגד הסוכן. על סוכן מוטלות חובות רבות. לצערנו הרב אנו רואים מחדלים רבים של סוכנים אשר מצדיקים הגשת תביעות כנגדם. למשרדנו ניסיון רב בתביעות אלו. קראו עוד במאמר לגבי הגשת תביעה נגד הסוכן.

דילוג לתוכן