חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטול פוליסה

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

ביטול פוליסה: חברת הביטוח רשאית לבטל את פוליסת ביטוח החיים בשני מקרים בלבד: הפרת חובת הגילוי בהסכם הביטוח; ובאם הלקוח איננו משלם את הפרמיה. בשני המקרים ישנן מגבלות החלות על חברת הביטוח, ושעליה לעמוד בהן כדי שלביטול יהיה תוקף. מי שיקבל ייעוץ, יגלה כי עורך דין ביטוח חיים יכול פעמים רבות למנוע את ביטול הפוליסה; אפילו במקרים שהיה פיגור משך זמן רב בתשלומים ועוד. 

ביטול פוליסה בשל הפרת חובת הגילוי

מטרת חובת הגילוי מצד המבוטח, היא לאפשר לחברות הביטוח להעריך את הסיכון המבוטח טרם התקשרות בחוזה ביטוח מחייב. אם מבוטח סובל ממחלה כלשהי טרם הוצאת פוליסת ביטוח חיים, הרי שפוליסת הביטוח לא בהכרח תחול עליו. כדי ששני הצדדים ידעו בדיוק היכן הם עומדים, ישנה חובת גילוי. חברת הביטוח רשאית לבטל את הפוליסה במהלך 3 השנים הראשונות לביטוח, תוך 30 יום מיום, שגילתה כי המבוטח לא גילה את הגילוי המתחייב. לאחר 3 שנים עליה להוכיח כי אי-הגילוי נעשה בכוונת זדון. כך, על ידי פנייה אל עורך דין ביטוח חיים תוכלו לעתים "לבטל את הביטול" ולשמור על הזכויות שנצברו לכם בפוליסת הביטוח.

ביטול במקרה של פיגור בתשלום

אם תפנו אל עורך דין הבקיא בתחום ביטוח חיים הוא יסביר לכם כי על פי החוק, במקרים אלה, רשאית חברת הביטוח לבטל את הפוליסה רק לאחר ששלחה אל המבוטח שתי הודעות: ראשונה המתריעה בפני המבוטח כי עליו לשלם בתוך 15 ימים את החוב, והתראה שנייה כי עליו לשלם בתוך 21 ימים נוספים.
שני המכתבים הם תנאי אשר בלעדיו הביטול איננו תקף. עורך דין הבקיא בביטוח חיים יסביר לכם כי יש לכם זכות לדרוש את ערכי הפדיון שנצברו בפוליסה בתוך 30 יום מקבלת הודעת הביטול. אם קרה מקרה ביטוח וחברת הביטוח לא ביטלה את הפוליסה בהתאם להוראות הדין, באמצעות פנייה אל עורך דין בתחום ביטוח חיים תוכלו לקבל פיצוי על פי תנאי הפוליסה – בחלק מהמקרים.
ביטוח הוא תחום מורכב, ולכן חשיבות ההוועצות עם עורך דין הבקיא בביטוח חיים. בפרט הפנייה אל עורך דין בתחום ביטוח החיים, חשובה כאשר יש צורך בפיצוי או בקבלת הכספים מהביטוח.

באם ברצונכם להתייעץ טרם תביעה משפטית הנכם מוזמנים להתקשר אלינו למס' 03-6952017, או  להשאיר פרטים בצור קשר.

 

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום
ונשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן