חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוזרי המפקח על הביטוח

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

חוזרי המפקח על הביטוח: חברות הביטוח הן אמנם חברות כלכליות אשר עניינן הוא השאת רווחים. אולם בצד אלה משמשות חברות הביטוח כלי בידי המדינה לפיזור נזקים. במקום שאדם אחד יישא בנזק גדול, באמצעות הביטוח, ניתן לפזר את הנזק, ולמעשה כל לקוחות חברת הביטוח מסייעים במימון עלות הנזק שנגרם. בית המשפט העליון אף כינה את חברות הביטוח "סוכנות חברתית". אולם, בכל זאת ישנו ניגוד עניינים בסיסי בין חברה כלכלית וסוכנות חברתית. לשם כך, קיים המפקח על הביטוח, שנועד ליישר את הקו בין הלקוח לבין חברת הביטוח ולהבטיח הוגנות.

המפקח על הביטוח ותביעות ביטוח

כאשר אדם נפגע במסגרת "אירוע ביטוחי" המאפשר לו לתבוע את חברת הביטוח, הרי שחברת הביטוח תרצה לפצות אותו, אך ורק אם היא חייבת לעשות זאת. כיוון שבידי חברות הביטוח עומדים יתרונות רבים הכוללים את המידע (הן אלה המנסחות את הפוליסות ובהן עובדים ה"מקצוענים" בתחום אשר מגדירים את המקרים ומבינים את הפוליסות לעומק) והן משאבים אחרים כגון ייצוג משפטי בידי עורכי דין מובילים, ותקציב המאפשר ניהול הליכים משפטיים – אפילו ממושכים מאוד.

חוזרי המפקח על הביטוח

כדי להקל בתביעות ביטוח על הלקוחות ולאזן את מאזן הכוחות בין חברת הביטוח, מפרסם המפקח על הביטוח חוזרים בהם הוא קובע כללים להתנהלות חברות הביטוח. במקרים בהם חברת הביטוח חרגה מחובותיה על פי החוזרים, יש לכך השלכות על פסיקה בתביעות ביטוח שהוגשו נגד אותה חברה.

על ידי היוועצות עם עורך דין ביטוח הבקיא בתחום תביעות הביטוח תוכלו להיות בטוחים, כי תזכו למלוא הפיצוי המגיע לכם ולמנוע התנהלות בלתי חוקית, למעשה, של חברות הביטוח כלפיכם. תביעות ביטוח צריכות להתנהל בצורה מקצועית, וחשוב כי תביעות ביטוח תנוהלנה בידי אדם הבקיא בחוזרי המפקח על הביטוח, אחרת אתם עלולים להפסיד זכויות וכספים המגיעים לכם.

יצוין כי כיום קיימים חוזרים רבים של המפקח על הביטוח המסדירים את אופן פעילות חברות הביטוח לרבות באשר לחידוש פוליסות, העברת מבוטח מפוליסה ישנה לחדשה, גילוי נאות בפוליסות, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי ועוד.

לעיון בחוזרי המפקח על הביטוח ראו מידע מקצועי

לעיון בכל חוזרי המפקח על הביטוח ראו המפקח על הביטוח

אם חברת הביטוח לא עמדה בהוראות המפקח על הביטוח יש להתבסס על כך בתביעה בבית המשפט.

באם ברצונכם להתייעץ טרם תביעה משפטית הנכם מוזמנים להתקשר אלינו למס' 03-6952017.

 

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום
ונשמח לעמוד לרשותכם

דילוג לתוכן