חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין דיני עבודה

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

תחום דיני העבודה הינו תחום מורכב אשר מצריך התמחות משפטית מיוחדת וטיפול על-ידי עורך דין דיני עבודה. בקרב הציבור קיימת סברה כי בית הדין לעבודה נוטה תמיד לטובת העובד, ועל כן, במקרים רבים עובדים מגישים תביעה שלא באמצעות עו"ד דיני עבודה – דבר אשר עלול להיות בעוכרם. בית הדין פוסק בהתאם לדין ובהתאם לראיות אשר מוצגות בפניו.

משרדנו נתקל במקרים רבים בהם עובד אשר הגיש את תביעתו ללא סיוע בעו"ד המתמחה בתחום, ביצע טעויות אשר היו עלולות לפגוע בזכויותיו. יצוין כי מלבד דיני העבודה הכלליים קיימים במשק הסכמים קיבוציים וצווי הרחבה אשר מקנים לעובד זכויות עודפות. על-כן קרה לא אחת שלאחר שהעובד פנה למשרדנו  על-מנת שנייצג אותו בתביעה לקבלת פיצויי פיטורים או שכר עבודה הוא גילה להפתעתו הטובה כי הוא זכאי לסכומים נוספים בגין שעות נוספות, תמריצי אי העדרות, תשלומי פנסיה ועוד.

עורך דין יואב רונקין, עורך דין דיני עבודה, הנו בעל נסיון רב בייצוג עובדים ומעבידים בבית הדין לעבודה לרבות תביעות לשכר עבודה, פיצויי פיטורים, אי הפרשות לפנסיה, אי ביצוע שימוע, גמול שעות נוספות, פיטורי נשים בהריון וכיוצ"ב.

עורך דין דיני עבודה תביעות פנסיה

מאחר ומשרדנו מתמחה גם בתביעות פנסיה ואובדן כושר עבודה אנו בקיאים בתחום עולם הפנסיוני. לכן יש לנו ניסיון רב בניהול תביעות הקשורות באי ביטוח פנסיוני על-ידי המעסיק. החל משנת 2008 מוטלת חובה על מעסיקים לבטח את העובדים בביטוח פנסיוני הכולל פנסיית נכות. בחלק מענפי העבודה חובת הביטוח החלה עוד לפני 2008 מכוח צווי הרחבה. אם המעסיק לא ביטוח את העובד והעובד חלה או נפצע ואיבד את כושר עבודתו חשוף המעסיק לתביעה עצומה.

משרדנו טיפל בתביעות נגד מעסיקים שלא ביטחו את עובדיהם בהצלחה מרובה. מדובר תביעות מורכבות אשר לעיתים מצריכות הגשת חוות דעת מומחה בתחום האקטוארי והרפואי.

עורך דין דיני עבודה פיצויי פיטורים

בשנים האחרונות ההפרשות הפנסיוניות ובתוכן הפרשה לפיצויים מהוות חלק מרכזי מהחסכון הפנסיוני של העובד. פגיעה בהפרשה לפיצויים עלולה לגרום לפגיעה בחסכון הפנסיוני של העובד. אם המעסיק לא הפריש את ההפרשות הפנסיונית או לא שילם את פיצויי הפטורים המגיעים לכם צרו עמנו קשר ונסייע לכם.

ייצוג מקצועי ואמין ע"י עורך דין לדיני עבודה

בין העקרונות המנחים אותנו אנו שמים דגש על מתן ייעוץ אוביקטיבי ללקוח באשר לכדאיות בניהול ההליכים בבית הדין שכן לא נייצג לקוח אם אנו לא סבורים שזה ישרת את מטרותיו. עקרון נוסף הנו השקעה אבסולוטית בתיק שמנוהל על-ידנו על-מנת להשיג עבור הלקוח את התוצאה הטובה ביותר.

אנו מאמינים שיש במידע המשפטי המפורט להלן על-מנת לתת לכם מידע ראשוני, אולם כמובן שיש להתייעץ טרם נקיטת כל הליך. מכל מקום, נשמח לעמוד לרשוכתם, באם הנכם זקוקים למידע נוסף.

 

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום
ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

מאמרים בנושא דיני עבודה

ייצוג מעסיקים / מעבידים

משרד עורך דין יואב רונקין המתמחה בדיני עבודה מייצג מעבידים באופן שוטף.

יחסי עובד מעביד – מי נחשב כעובד ?

באילו נסיבות התקשרות בין שני הצדדים תיחשב כיחסי עובד מעביד ?

פיצויי פיטורים – סיום יחסי עבודה

סיום יחסי עובד מעביד, מתי עובד זכאי לפיצויי פיטורים ? הרעת תנאי עבודה, חישוב סכום פיצויי הפיטורים.

שימוע

חובת ביצוע שימוע, מהו הפיצוי המגיע לעובד בגין אי ביצוע שימוע.

שעות נוספות

מתי עובד זכאי לקבל גמול שעות נוספות ? מהי משרה הדורשת אמון אישי ? ועוד.

דמי חופשה

אורך תקופת החופשה השנתית, פדיון ימי חופשה, התיישנות תביעה לפדיון ימי חופשה, דמי מחלה.

זכויות עובדים זרים

מהן הזכויות של עובדים זרים ?

התפטרות אשר דינה כדין פיטורין

כאשר עובד מפוטר הוא זכאי במקרים מסוימים לפיצויים מאת המעביד. וכאשר עובד מתפטר לרוב הוא אינו זכאי לפיצויים אלה. אולם, יש מקרים מסוימים יוצאי דופן.

עורך דיני עבודה במרכז

עובדים רבים מגישים תביעה כנגד מעבידם לבד או באמצעות עורך דין אשר אינו מתמחה בדיני עבודה. אנו סבורים שעובד אשר אינו מגיש את תביעתו באמצעות עורך דין דיני עבודה עלול לגרום נזק לתביעתו.

חובת פנסיה חשיבות ייצוג ע"י עורך דין דיני עבודה

התוצאה של אי הפרשת תשלומי פנסיה

דמי הבראה

הזכות לקבלת דמי הבראה, התיישנות תביעה לקבלת דמי הבראה ועוד.

תביעה נגד שגרירות

במאמר זה נסביר האם לשגרירות זרה יש חסינות מפני תביעה של עובדים. כיצד עובד יכול להגיש תביעה נגד שגרירות שהעסיקה אותו.

לקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 03-6952017 או למלא טופס זה

דילוג לתוכן