חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

03-6952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו

036952017

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין ביטוח

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

מחפשים עורך דין ביטוח ? משרדנו מייצג מבוטחים אשר חברת הביטוח דחתה את תביעתם. אתם רוצים לקבל את הפיצוי המגיע לכם ? אל תסתפקו בפחות מעורך דין שמתמחה בתביעות ביטוח. לעורך דין יואב רונקין ניסיון של 20 שנה בתביעות ביטוח. צרו עמי קשר בטלפון 03-6952017 ואסייע לכם. 

עורך דין ביטוח יואב רונקין  

דיני הביטוח הנה התמחות ייחודית העומדת בפני עצמה. עורך דין המתמחה בדיני ביטוח בקיא בחוק חוזה הביטוח. בנוסף, הוא  שולט בחוזרי המפקח על הביטוח ובפסקי הדין בתחום.   

משרד עורך דין יואב רונקין מתמחה בכל סוגי תביעות הביטוח. דיני ביטוח כוללים אובדן כושר עבודה, ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח תאונות, ביטוח מחלות קשות, ביטוח סיעודי ועוד.

איך לבחור עורך דין לתביעות ביטוח ?

על מנת שתקבלו את מלוא הפיצוי המגיע לכם חשוב שתבחרו את עורך הדין המתאים לייצג אתכם בתביעה מול חברת הביטוח. הנה מספר המלצות שיסייעו לכם בבחירת עורך הדין.

וודאו שלעורך הדין יש ניסיון בניהול תביעות ביטוח.

בדקו האם עורך הדין זכה בפסקי דין בתביעות נגד חברות ביטוח.

האם עורך הדין כתב מאמרים בתחום הביטוח.

האם יש ברשת האינטרנט המלצות על עורך הדין.

היפגשו עם עורך הדין. התרשמות ישירה מעורך הדין תסייע לכם להחליט האם הוא מתאים לטפל בתביעתכם.

עורך דין יואב רונקין המתמחה בתביעות ביטוח טיפל במאות תביעות ביטוח בהצלחה.

דוגמאות להצלחות המשרד

לקוח המשרד הפסיק לעבוד עקב מחלה אוטאימונית. חברת הביטוח דחתה את בקשתו לקבל את תגמולי הביטוח בטענה שהוא לא איבד את כושר עבודתו. לאחר שהגשנו בשמו תביעת ביטוח אובדן כושר עבודה הסכימה חברת הביטוח להוון את הפוליסה. הלקוח קיבל פיצוי של 1,177,000 ש"ח.

אמה של הלקוחה בוטחה בביטוח חיים. לאחר פטירתה ממחלה דחתה חברת הביטוח את תביעתה. הטענה הייתה שבעת הצטרפות לביטוח היא לא גילתה שסבלה ממחלה מהותית. לאחר שנקטנו בהליכים משפטיים שילמה חברת הביטוח פיצוי בסך 500,000 ש"ח ללקוחה.

חברת הביטוח דחתה את תביעת לקוח המשרד בטענה להסתרת מצב רפואי. לאחר הגשת התביעה שילמה חברת הביטוח את תגמולי הביטוח בסכום כולל של 300,000 ש"ח.

ללקוח נותרה נכות של 35%. לאחר שהגשנו תביעה לבית המשפט זכינו בפסק דין בפיצוי של 1,400,000 ש"ח.

מאות לקוחות נוספים קיבלו את הפיצוי המגיע להם לאחר שהחלנו לייצגם.

איך לפעול מול חברת הביטוח ? 

שילמתם פרמיות כל השנים והגיע היום שבו קרה לכם מקרה ביטוח. מה לעשות ? איך להתנהל מול חברת הביטוח? קבלו מספר המלצות כיצד לפעול מול חברת הביטוח.

הודעה על מקרה הביטוח 

לאחר שקרה מקרה הביטוח על המבוטח להודיע מייד לחברת הביטוח על קרות המקרה. שימו לב, יש לוודא שהפרטים בהודעה מדויקים. וודאו שהגרסה שכתבתם בהודעה אינה סותרת גרסה שמסרתם במקום אחר. אם אתם לא זוכרים פרט מסוים רשמו שאתם לא זוכרים. אם אתם לא בטוחים איך לנסח את ההודעה התייעצו עם עורך דין לביטוח.

איך תגישו את התביעה נגד חברת הביטוח ?

אופן הגשת התביעה תלוי בסוג הביטוח שבו אתם מבוטחים. לכן לא ניתן לתת המלצות גורפות. יחד עם זאת, ישנם מספר כללים הנכונים לכל התביעות.

ראשית היכנסו לאתר של חברת הביטוח למחלקת התביעות. בעמוד הרלוונטי קיימת ערכה שניתן להוריד למחשב. חברת הביטוח מסבירה כיצד למלא את טופס התביעה ואלו מסמכים יש לצרף (תלוי כאמור בסוג הביטוח).

במקרים של תביעת ביטוח הקשורה למצב רפואי תידרשו לצרף טופס ויתור על סודיות. לחברת הביטוח עומדת הזכות לעיין בתיק הרפואי שלכם לכן אין טעם להתנגד. כמובן שיש לדייק בעת מילוי הטופס. בטרם שליחת הטופס התייעצו עם עו"ד המתמחה בדיני ביטוח.

חברת הביטוח דחתה את התביעה ?

במקרים רבים חברות הביטוח מתנערות מהכיסוי הביטוחי שלא כדין. המבטחות מאמינות שהמבוטח יוותר על זכויותיו או לפחות יתפשר על חלק מהסכום המגיע לו. בכל מקרה בו נדחתה תביעתכם ע"י חברת הביטוח הרי שאין להרים ידיים.

יש לפנות ולקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין לביטוח בטרם הגשת תביעת ביטוח. פעמים רבות הצלחנו לפתור את הבעיה ללא הגשת תביעה. לעיתים לאחר הגשת תביעה נגד חברת ביטוח היא חוזרת בה ומשלמת ללקוח את המגיע לו. אם לא, ננהל את התביעה בבית המשפט עד שחברת הביטוח תחויב לשלם את הפיצוי המגיע למבוטח.

עד מתי ניתן להגיש תביעת ביטוח ?

רוב תביעות הביטוח מתיישנות תוך 3 שנים מקרות האירוע הביטוחי. בפוליסות ביטוח חיים, מחלות קשות, אשפוז וביטוח סיעודי שהוצאו ביום 25.11.2020 ואילך, תקופת ההתיישנות תחלוף לאחר 5 שנים. שימו לב, פנייה לחברת ביטוח אינה עוצרת את תקופת ההתיישנות! רק הגשת תביעה לבית משפט עוצרת את מניין תקופת ההתיישנות.

היזהרו מסחבת, פנו  ישר לעו"ד ביטוח

נתקלנו במקרים רבים שמבוטחים פנו בדרישה לחברת הביטוח בסמוך להתיישנות התביעה. חברת הביטוח עיכבה את הטיפול בשיטות שונות. היא ביקשה לקבל מסמכים שונים מעת לעת, טענה שהתביעה נבדקת ועוד. כל זאת נעשה על מנת לגרום לתביעה להתיישן.

עורך דין יואב רונקין, עורך דין ביטוח מומלץ 

עד היום ייצגנו מאות מבוטחים בתביעתם המוצדקת נגד חברת הביטוח. השגנו פיצויים המצטברים למיליוני שקלים לפני ואחרי הגשת תביעות לבית המשפט. הניסיון הרב שצברנו, מסייע לנו לטפל בתביעות ביטוח מורכבות ולפתור ללקוח את הבעיה בצורה המטבית ביותר.

משרדנו עובד עם צמרת המומחים הרפואיים, שמאים, אקטוארים ומהנדסים אשר לעיתים נדרשים לצורך הגשת התביעה. נעשה את ככל שביכולתנו בכדי שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם.

באתר זה עשרות מאמרים בתחום הביטוח ומידע רב אך אין תחליף לניסיון מקצועי. לכן מומלץ לפנות אלינו ולהתייעץ עם המקרה הספציפי שלכם. משרד עו"ד יואב רונקין, עורך דין ביטוחים, ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.  

תלונה גד חברות ביטוח מוגשת למפקח על הביטוח.

לייעוץ לגבי תביעת הביטוח שלכם צרו קשר בטלפון 03-6952017 או למלא טופס צור קשר.

אני מזמין אתכם ליצור עימנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם:

עורך דין ביטוח

מומלץ להגיע עם פוליסת הביטוח המורכבת מרשימת הביטוח והתנאים הכלליים. אם אין לכם את התנאים הכלליים ניתן לאתר אותם באתר של חברת הביטוח (אנו עושים זאת עבור הלקוח). כמו כן, מוטב להמציא את כל החומר הרלוונטי לתביעה כגון דו"ח שמאי, מסמכים רפואיים, תמונות של הנזק או המפגע ועוד.

פוליסה קולקטיבית או קבוצתית היא פוליסה שמשווקת לקבוצה גדולה של מבוטחים לרוב מבלי שהמבוטח יצטרך לבצע חיתום. כלומר המבוטח לא נדרש להשיב על שאלון בריאות. הפוליסה נפוצה במקומות עבודה גדולים. אם אירע לכם אירוע ביטוחי ניתן לפנות לאגף כח אדם בחברתכם ולבקש לקבל עותק של הפוליסה.

באופן עקרוני חברת הביטוח צריכה למסור את עמדתה בקשר לתביעה תוך 30 ימים ואם היא מקבלת את התביעה לשלם את תגמולי הביטוח מייד לאחר מכן. בפועל לעיתים חברות הביטוח מעכבות את מסירת ההודעה ואת התשלום בטענה שלא הומצאו לה מלוא הנתונים הנדרשים לצורך הכרעה בתביעה. 

עלות הגשת תביעה נגד חברת ביטוח מורכבת מאגרת בית משפט, הוצאות נלוות ושכר טרחת עורך דין. ברוב התביעות אגרת בית משפט הנה 2.5% מסכום התביעה (אשר מחציתה משולמת בעת הגשת התביעה והיתר בהמשך). לעיתים יש צורך לשלם עבור חוות דעת של מומחים כגון חוות דעת רפואית או הנדסית (כ- 5,000 ש"ח עבור חוות דעת). שכר טרחת עורך דין בתביעות ביטוח מבוסס בעיקר ממקדמה לא גבוהה והרוב על אחוזים מהפיצוי שתקבלו. 

המבוטח חייב לשתף פעולה ולמסור מידע מסוים לחברת הביטוח. חובת שיתוף הפעולה כוללת גם להיפגש עם חוקר מטעם חברת הביטוח. אתם רשאים שעורך דין מטעמכם יהיה נוכח בפגישה ויגן עליכם. 

אם חלק מהפיצוי אינו שנוי במחלוקת חברת הביטוח אינה רשאית להחתים אתכם על כתב סילוק וויתור מפני תביעות. בכל מקרה אחר היא רשאית להחתים אתכם אך כדאי להתייעץ עם עורך דין מטעמכם אשר יסביר לכם ויבדוק אם סכום הפיצוי סביר.

שימו לב, תביעת ביטוח מתיישנת תוך 3 שנים מיום שקרה מקרה הביטוח. רק הגשת תביעה לבית משפט עוצרת את תקופת ההתיישנות. בביטוח חיים, מחלות, אשפוז וביטוח סיעודי שהוצאו החל מיום 25.11.2020, תקופת ההתיישנות הנה 5 שנים.

איך תגדילו את סיכויי הצלחת התביעה 

להלן המלצות כיצד להגיש ולהצליח בתביעת ביטוח. לאחר שקרה מקרה הביטוח חשוב לבצע את הפעולות הבאות:

– צלמו את גורם הנזק ואת הנזק עצמו.

– רשמו את פרטי העדים.

– פנו לעורך דין תביעות ביטוח להתייעצות.

– הזמינו מומחים לבדיקת הנזק וסיבת הנזק לאחר התייעצות עם עו"ד ביטוח.

– אל תודו באשמה.

– הודיעו לחברת הביטוח אל הארוע מייד לאחר התאונה.

– אל תמסרו פרטים לא נכונים לחברת הביטוח – זה מהווה עילה עצמאית לדחיית התביעה.

להתייעצות ראשונית לא מחייבת צרו עמנו קשר בטלפון 03-6952017.

דילוג לתוכן